Gå til innhold

iDrive, CCC, CIC, NBT, Combox & mye annet rart-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Selv jeg som er en svoren original-tilhenger for slikt hadde nok heller gått for en Android-løsning her. De originale systemene som passer rett inn er utdaterte, og de som er moderne er ikke helt enkle å montere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selv er originalt å foretrekke, men det er da et alternativ den saken el.l. Nå vet jeg mer, så får man se hva det ender med! Ser det ligger skjerm og HU på finn bla., da større skjerm. Men det blir jo litt sånn som nevnt over her at man betaler litt mye etter min mening for et relativt gammelt system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 

Hvis den kobler seg på AUX bak HU, så bruker den jo AUX til å overføre lyd (?).

Jo, men før måtte man trekke en kabel til AUX i midtkonsollen, der sitter det elektronikk som forringer lydsignalet. Det er intet tap av lydkvalitet med dagens løsning, forutsatt at du har en av de nye Android-modellene med DSP-prosessor.

Endret av Basse Lusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

CCC spørsmål: har fått tak i kart for Europa 2019. Var 3 stk DVD, brente ut disse på verbatim plater. Men bilen vil fortsatt ikke lese dem.. gjør jeg noe galt? Bruker DVD+R, første jeg satte inn sa « Skru av bilen, vent 5 min» etter det skjer det ikke noe med disse platene.. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Kjennern skrev:

CCC spørsmål: har fått tak i kart for Europa 2019. Var 3 stk DVD, brente ut disse på verbatim plater. Men bilen vil fortsatt ikke lese dem.. gjør jeg noe galt? Bruker DVD+R, første jeg satte inn sa « Skru av bilen, vent 5 min» etter det skjer det ikke noe med disse platene.. 🤔

I min tidligere E87 med CCC Proff navi så måtte jeg brenne på -(Minus) plate for at spilleren skulle lese. Verdt et forsøk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

 

På 30.5.2020 den 19.13, Kjennern skrev:

CCC spørsmål: har fått tak i kart for Europa 2019. Var 3 stk DVD, brente ut disse på verbatim plater. Men bilen vil fortsatt ikke lese dem.. gjør jeg noe galt? Bruker DVD+R, første jeg satte inn sa « Skru av bilen, vent 5 min» etter det skjer det ikke noe med disse platene.. 🤔

Hvis du ikke har gjort det,  kan det være nødvendig å brenne platene på tregeste hastighet.

Vet at leserne til BMW har vært "sære", og ikke alle plater jeg har testet med har fungert.
Nå er det dessverre altfor lenge siden jeg brente en plate sist, så husker ikke merket jeg brukte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Makky123 skrev:

 

Hvis du ikke har gjort det,  kan det være nødvendig å brenne platene på tregeste hastighet.

Vet at leserne til BMW har vært "sære", og ikke alle plater jeg har testet med har fungert.
Nå er det dessverre altfor lenge siden jeg brente en plate sist, så husker ikke merket jeg brukte.

 

 

Gikk fint med DVD-R :) brente på 8x fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...