awt Skrevet Mars 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2020 Selv jeg som er en svoren original-tilhenger for slikt hadde nok heller gått for en Android-løsning her. De originale systemene som passer rett inn er utdaterte, og de som er moderne er ikke helt enkle å montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mars 10, 2020 Share Skrevet Mars 10, 2020 Ja, selv er originalt å foretrekke, men det er da et alternativ den saken el.l. Nå vet jeg mer, så får man se hva det ender med! Ser det ligger skjerm og HU på finn bla., da større skjerm. Men det blir jo litt sånn som nevnt over her at man betaler litt mye etter min mening for et relativt gammelt system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Bruker ikke disse Android-skjermen AUX-inngangen for lyd? I så fall er jo det noe man bør være oppmerksom på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Bruker ikke disse Android-skjermen AUX-inngangen for lyd? I så fall er jo det noe man bør være oppmerksom på. Nei, ikke nå lenger, den kobler seg rett på AUX bak original HU, muligens forutsatt at bilen ikke har combox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 Hvis den kobler seg på AUX bak HU, så bruker den jo AUX til å overføre lyd (?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mars 21, 2020 Share Skrevet Mars 21, 2020 (endret) Hvis den kobler seg på AUX bak HU, så bruker den jo AUX til å overføre lyd (?). Jo, men før måtte man trekke en kabel til AUX i midtkonsollen, der sitter det elektronikk som forringer lydsignalet. Det er intet tap av lydkvalitet med dagens løsning, forutsatt at du har en av de nye Android-modellene med DSP-prosessor. Endret Mars 21, 2020 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 30, 2020 Share Skrevet Mai 30, 2020 CCC spørsmål: har fått tak i kart for Europa 2019. Var 3 stk DVD, brente ut disse på verbatim plater. Men bilen vil fortsatt ikke lese dem.. gjør jeg noe galt? Bruker DVD+R, første jeg satte inn sa « Skru av bilen, vent 5 min» etter det skjer det ikke noe med disse platene.. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 30, 2020 Share Skrevet Mai 30, 2020 30 minutter siden, Kjennern skrev: CCC spørsmål: har fått tak i kart for Europa 2019. Var 3 stk DVD, brente ut disse på verbatim plater. Men bilen vil fortsatt ikke lese dem.. gjør jeg noe galt? Bruker DVD+R, første jeg satte inn sa « Skru av bilen, vent 5 min» etter det skjer det ikke noe med disse platene.. 🤔 I min tidligere E87 med CCC Proff navi så måtte jeg brenne på -(Minus) plate for at spilleren skulle lese. Verdt et forsøk. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 På 30.5.2020 den 19.13, Kjennern skrev: CCC spørsmål: har fått tak i kart for Europa 2019. Var 3 stk DVD, brente ut disse på verbatim plater. Men bilen vil fortsatt ikke lese dem.. gjør jeg noe galt? Bruker DVD+R, første jeg satte inn sa « Skru av bilen, vent 5 min» etter det skjer det ikke noe med disse platene.. 🤔 Hvis du ikke har gjort det, kan det være nødvendig å brenne platene på tregeste hastighet. Vet at leserne til BMW har vært "sære", og ikke alle plater jeg har testet med har fungert. Nå er det dessverre altfor lenge siden jeg brente en plate sist, så husker ikke merket jeg brukte. Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 10, 2020 Share Skrevet Juni 10, 2020 35 minutter siden, Makky123 skrev: Hvis du ikke har gjort det, kan det være nødvendig å brenne platene på tregeste hastighet. Vet at leserne til BMW har vært "sære", og ikke alle plater jeg har testet med har fungert. Nå er det dessverre altfor lenge siden jeg brente en plate sist, så husker ikke merket jeg brukte. Gikk fint med DVD-R brente på 8x fart. uglefossen og Makky123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 21, 2020 Share Skrevet November 21, 2020 Hva er foretrukket måte å spilt musikk via BT på CCC uten USB hvis man ikke tenker å bruke enorme summer på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2020 Share Skrevet November 21, 2020 @Kvasi https://www.ebay.com/itm/133507030869 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 21, 2020 Share Skrevet November 21, 2020 (endret) 6 minutter siden, Otis skrev: @Kvasi https://www.ebay.com/itm/133507030869 Så jo usaklig billig ut, kan man forvente lydkvalitet man kan leve med via noe sånt? Og, nå har jeg E91 men det har kanskje ikke noe å si? Endret November 21, 2020 av Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2020 Share Skrevet November 21, 2020 @Kvasi skal være greit nok, har dog ikke testet det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 21, 2020 Share Skrevet November 21, 2020 1 minutt siden, Otis skrev: skal være greit nok, har dog ikke testet det selv. 3 minutter siden, Kvasi skrev: Og, nå har jeg E91 men det har kanskje ikke noe å si? Fikk kanskje ikke med deg at jeg redigerte innlegget over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå