Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

:lol: mange av den typen der ute ;)

yeah :P jeg og en kompis spurte om vi skulle drage med 330´n min og m3´n hans! da ble han stille xD

sendte melding til han på face og spurte om det ikke var litt feil og skrive full m-sport uten at det er msport fangere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1990 Mazda Miata med BMW Z3-bodykit og Chevrolet V6-motor. Da snakker man plukk & miks.

Gammel post, men likevel:

Denne bilen er jo en mye bedre bil enn en original Z3, det er jo det komiske med det hele. Litt usikker på om V6'en bidrar til noe positivt, men utover det tok han jo en finere design over på bedre teknikk.. du gjør det helt RIKTIG tråden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ihvertfall ingen M-sport utvendig.

 

Ser veldig mange skriver "2x M-sport", "3x M-sport", "M-sport innvendig og utvendig" osv., og alt dette gjør er jo bare å forvirre og ødelegge for de som faktisk er ærlige i en annonse (altså skriver bare M-sport).

 

Enten har man M-sport, eller så har man ikke M-sport. Enkelt og greit.

 

Man kan gjerne ha annet understell, sportsstoler og andre ting, men det vil aldri bli "2/3 M-sport" for det om. Jeg har en mistanke om at dette kommer fra Audi-verden, der har jeg sett i mange år at det er normalt å skrive "S-Line innvendig og utvendig" og slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at dette kommer fra Audi-verden, der har jeg sett i mange år at det er normalt å skrive "S-Line innvendig og utvendig" og slike ting.

 

Stemmer nok dette, da man på Audi kan(ihvertfall kunne) velge interiør S-Line og eksteriør S-Line separat og selv om man bare hadde interiør S-Line kunne man få S-Line-logoen påklistret på utsiden av bilen, og motsatt. Uansett blir det ikke fullverdig S-Line i mine øyne før både interiør og eksteriør er S-line. Og som du nevner så enten har man M-sport eller så har man ikke. Når det er sagt synes jeg det kan være greit å skrive i annonseteksten(ikke overskrift) at bilen har "ettermontert M-sport-frontfanger" eller "bilens ratt ble byttet til M-sport-ratt i 2010". :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok dette, da man på Audi kan(ihvertfall kunne) velge interiør S-Line og eksteriør S-Line separat og selv om man bare hadde interiør S-Line kunne man få S-Line-logoen påklistret på utsiden av bilen, og motsatt. Uansett blir det ikke fullverdig S-Line i mine øyne før både interiør og eksteriør er S-line. Og som du nevner så enten har man M-sport eller så har man ikke. Når det er sagt synes jeg det kan være greit å skrive i annonseteksten(ikke overskrift) at bilen har "ettermontert M-sport-frontfanger" eller "bilens ratt ble byttet til M-sport-ratt i 2010". :)

Audi er jo kongen av å lage bilene sine så de ser ut som RS-er da, rart man ikke kan får RS breddere i utstyrslisten. :oo:  Ikke misforstå meg, jeg kunne godt tenke meg flere av Audi sine biler, men jeg ville aldri blitt sett i en A4 1.9TDI 123hk med full S-line pakke med 4 utblås.  Desverre er det altfor mange av disse, og det gjør at folk utvikler et lite hat for et merke. Som rustne Sierraer med Cosworth spoiler! Er sikkert ikke lenge før de kommer med RS-line....Enda mer bola skuldre, men enda mindre ba!!er :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...