Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Jaja.. :wacko:

 

bmwe36-54d7bd5ec11f5.png

Amerikansk? Vet at det er MANGE i statene som drømmer om 90-talls Skyline, men ikke kan ha det pga. toll/importrestriksjoner. Hadde faktisk ikke hatt noe i mot om en eller annen kid med Skyline på hjernen bygget drømmebilen sin med budsjett og skills.

 

Verre om den er fra land der man får kjøpt ekte skyline på skilter, da syns jeg ikke det er fullt så kult lenger, av en eller annen grunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikansk? Vet at det er MANGE i statene som drømmer om 90-talls Skyline, men ikke kan ha det pga. toll/importrestriksjoner. Hadde faktisk ikke hatt noe i mot om en eller annen kid med Skyline på hjernen bygget drømmebilen sin med budsjett og skills.

 

Verre om den er fra land der man får kjøpt ekte skyline på skilter, da syns jeg ikke det er fullt så kult lenger, av en eller annen grunn :P

 

Kan importere R32 GT-R nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt e36 i mange år og stussa spessielt i det andre bildet, hadde jeg kun fått sett det tror jeg ærlig talt jeg ikke hadde sett hvilken bil det var originalt. Taket er derimot urørt, så var ikke noe problem å kjenne igjen e36n på det første bildet. :)

 

Kunne aldri tenkt meg noe slikt selv, men dersom bygget er like "bra" som på bildene står det i det rette miljøet endeløst mere respekt av noe slikt, enn en senka bmw med ettermontert fabrikksferdig mtech og felger 20 andre har liksom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wicky, ja sidevinduene bak på skylinen slutter ganske mye bråere, er da selvsagt 4 dørs r33 jeg tenker på, ikke 2 dørs, MEN, størrelsen på bilen er likere, en e36 er jo halvmeter for liten i begge rettninger (ja, overdrivelse..) noe som gjør at bilen bare ser klumpete ut,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...