Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal egentlig også dit (via BMWCCN Rogaland), men nå ser det ut til at jeg kanskje må på jobb. :/

 

Var forøvrig innom å kikket i det nye bygget på onsdag i forrige uke, og det var et flott bygg de hadde fått seg. Kikket samtidig på 7-serien som stod utenfor, og kan ikke si annet enn at det var en meget lekker bil. :)

 

Stod også en F80 M3 der inne, samt en i8. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å nevne det, men var innom og så på den nye 7eren når jeg var på jobb i USA (27oktober eller noe), en forhandler som akkurat fikk den inn. Meget elegant og fin bil, men mulig den blir litt anonym, eller, ganske mange linjer og ikke så utpreget som de to forrige (som jeg vet at også var målet). Uansett, grom vogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de flyttet inn forrige mandag jeg, men det er kanskje offisiell åpning de skal ha neste tirsdag. Hm, har fri den dagen så kanskje jeg skal ta en Stavangertur.  :smile:

 

De har offisiell åpning neste tysdag, men har flyttet inn allerede ja. Jeg fikk invitasjon på mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er kjempeflott. Serviceanlegget står ikke tilbake for noe det heller. Ligger noen hundre meter oppi gata fra der jeg jobber, så kjører forbi det hver dag. Bonusen er at Porsche Center ligger rett over gata fra Bavaria - det er visstnok Porsche sitt flaggskip i Norden. Flott er det vertfall - var innom der om dagen og handla Swissvax. De kalte åpningen for "åpning av Bavaria-kvartalet" :D 

Men nok "forsøpling" av nyhetstråden fra min side... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nok "forsøpling" av nyhetstråden fra min side... :)

 

Jeg tror aldri det kom klart frem, men tanken med denne tråden var å diskutere ting som rører seg i BMW-verdenen, og ikke bare nyheter, så det er helt innenfor i mine øyne. Spesielt siden det var jeg som startet tråden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en kjent sak at Politiet i Norge nå tar i bruk BMW X5, nå skal vi snart få se F11 som uniformerte politibiler også. Dette er da snakk om 520d xDrive i klassen liten patruljebil, samme klasse som den skal dele med VW Passat :) Er vel verd å nevne at Volvo igjen også skal levere politibiler i Norge, XC70 erstatter MB E-klasse som hundepatrulje.

http://www.tv2.no/2015/11/05/broom/utrykningskjoretoy/politibiler/politiet/7594381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...