Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Walkabout skrev:

Regner nok med at det er samme bil som fraktes rundt ja. Har fått beskjed om at det kun skal være førvisninger i Oslo og Stavanger, ingen andre byer.

Det er førvisning hos Bilia Drammen fredag 14. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Walkabout skrev:

Snodig, jeg skal ringe de og høre hva som er riktig her.

 

Regner nok med at det er samme bil som fraktes rundt ja. Har fått beskjed om at det kun skal være førvisninger i Oslo og Stavanger, ingen andre byer.

Bilen skulle komme en time før visning, salgsjefen måtte deretter signere for den og avlevere den sekunder etter previsningen.

Så den blir ikke værende og skal, etter hva jeg forsto videre for flere demonstrasjoner. Jeg glemte å spørre om motorisering, farge osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Bilen skulle komme en time før visning, salgsjefen måtte deretter signere for den og avlevere den sekunder etter previsningen.

Så den blir ikke værende og skal, etter hva jeg forsto videre for flere demonstrasjoner. Jeg glemte å spørre om motorisering, farge osv.

Hvor er dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, E.H.D skrev:

Nå er det iallfall klart at lansering av G30 blir den 13. oktober. :-D

Jepp, så posten fra BMW Norge på FB. Da er jo noe av poenget med "førvisning" den 14/10 borte... men det er jo noe annet å få se bilen "live". Og kanskje vi slipper å teipe mobilkameraet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette ser spennende ut, har ikke sett noe til laserlys ennå, men håper det kommer. Ser ut som baklysene blir skikkelig stilige og mye mer markerte enn på E-klassen som ikke går inn på bakluken og ser litt små og dradde ut. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Saltkjelen skrev:

BMW tilbyr remote start via nøkkelen på ettermarkedet. Dette er jo en vesentlig bedre løsning enn en webasto som suger batteriet tomt etter daglig bruk. :)

 

attachment.php?attachmentid=1506952&d=14

Spennende å se hva prisen på dette blir (og hvilke modeller det tilbys til).

Edit: For F10/11 LCI og F15/16 LCI ja, også 7000 kroner bare i deler. Snakkes :) 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...