Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke på ryktene om at 5-serie GT blir 6-serie GT. Selv om 6-serien åpenbart kommer til å gjennomgå en image-endring, tror jeg ikke BMW kludrer til modellprogrammet med en GT av partallsversjonene. At 6-serien kommer til å bli mer lik 5-serie (slik 4-serie er for 3-serie) kommer vi nok ikke unna, og luksusen fra nåværende modell blir flyttet over i 8-serien.

Her er for øvrig noen spionbilder av G31 5-serie Touring:

fullsizerenderx4qx7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Er spent på bagasje volumet på G31, dette har jo alltid vært svakheten til 5-serie Touring sett opp mot konkurrentene.

Ellers så blir vel dette også en særdeles pen og veldesignet stasjonsvogn :)  

E-klassen ble jo endel liter mindre, så kanskje forskjellen blir mindre nå. 

Her er G31 med litt mindre kamuflasje.  

sb1_2672.jpg?itok=BtGEj_7F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Er spent på bagasje volumet på G31, dette har jo alltid vært svakheten til 5-serie Touring sett opp mot konkurrentene.

Ellers så blir vel dette også en særdeles pen og veldesignet stasjonsvogn :)  

spent der sjøl, veldig skuffende bagasjeroms plass i forhold til da mercedes E-klasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg tror ikke på ryktene om at 5-serie GT blir 6-serie GT. Selv om 6-serien åpenbart kommer til å gjennomgå en image-endring, tror jeg ikke BMW kludrer til modellprogrammet med en GT av partallsversjonene. At 6-serien kommer til å bli mer lik 5-serie (slik 4-serie er for 3-serie) kommer vi nok ikke unna, og luksusen fra nåværende modell blir flyttet over i 8-serien.

Her er for øvrig noen spionbilder av G31 5-serie Touring:

Vet ikke om du har lest dette på bimmerpost.

* Also confirmed for MY 2018 is the G32 6GT. It is definitely getting the 6xx designations, it is now a done deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
6 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Flott å se at 4-serien endelig er på det nivået den burde vært ved lansering - bare synd den kommer så sent. I tillegg åpner det seg jo muligheter for ettermontering av digitalt instrumentpanel i en 3-serie også.. :) 

Bmw har vel som vane å lage faceliftene "sånn bilen burde sett ut fra starten av". Fine biler :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evopower skrev:

Bmw har vel som vane å lage faceliftene "sånn bilen burde sett ut fra starten av". Fine biler :) 

Tja, alt er jo relativt, men svart matt plastikk, halogenlys og løse interiørlokk i en premiumbil anno 4-serie i år 2013 er ikke en premiumbil verdig. Ellers synes jeg BMW gjør det greit nok blant premiummerkene i de første utgavene av sine respektive modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysten på F36 gikk ikke akkuratt ned :shock:

Spent på hjuldimensjoner: 

"The BMW 4 Series has a lower centre of gravity than the BMW 3 Series (Coupe: -40 mm,
Gran Coupe: -30 mm, Convertible: -20 mm), a wider track at the front
(+14 mm) and rear (+22 mm), plus specially configured kinematics, giving it all the ingredients needed for even more agile handling."

P90245297_highRes_bmw-4-series-m-sport.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...