q1337 Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Oljefondet er 4. største aksjeeier i BMW. Kun 0,8 % bak Blackrock som 3. største eier. Litt artig, de brukte VW skandalen - da aksjen til BMW også fikk seg en trøkk til å kjøpe seg kraftig opp. http://www.dagbladet.no/2015/10/13/nyheter/bmw/oljefondet/41471664/ Ikke akkurat nytt om en bilmodell, men artig for de som liker litt slik info også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Jeg vil ha... Gustav C., Ron Jeremy, bimmerR og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Hmm kanskje 1M faller noe i pris nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 M2 har virkelig blitt stilig. Håper ikke det er en (altfor) begrenset produksjons av disse. Ser man M2 ved siden av 1M ser sistnevnte bare rar og fæl ut. M2 er en betydelig model fra BMW, resultatet har blitt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Ser man M2 ved siden av 1M ser sistnevnte bare rar og fæl utJeg tenkte nesten det samme, bare motsatt. Bra at ikke alle har samme smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Det beste for enhver smak... man ser M2, 1M og den originale M3 (E30) i filmen... sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 X1 Grand 7 seter. Kommer mye nytt om dagen! http://www.dinside.no/934943/bmw-forbereder-grand-x1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Den siste der må vel nesten være en BMW X2M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 17, 2015 Share Skrevet Oktober 17, 2015 X1 Grand 7 seter. Kommer mye nytt om dagen! http://www.dinside.no/934943/bmw-forbereder-grand-x1 Håper på en X1 hybrid med "normalt" 2016 X1 utseende. Gjerne før avgiftsberegningene evt. justeres... Det hadde vært en bil å vurdere for min egen del 2016 BMW X1 PHEV spotted - first spy pictures Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Håper på en X1 hybrid med "normalt" 2016 X1 utseende. Gjerne før avgiftsberegningene evt. justeres... Det hadde vært en bil å vurdere for min egen del 2016 BMW X1 PHEV spotted - first spy pictures Det kommer, 225eX er jo "samme" bil som X1. Jeg skal teste X1 i November, forventer et stort skritt opp ifra E84. mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Det kommer, 225eX er jo "samme" bil som X1. Jeg skal teste X1 i November, forventer et stort skritt opp ifra E84. Spent på hva du har av tilbakemeldinger etter prøveturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Spent på hva du har av tilbakemeldinger etter prøveturen Kan se ut som det blir test av nye X1 allerede til uken. Myste litt på nye 7'er og nye X1 idag. Et par nyheter i den forbindelse. X1 hybrid kommer, dette blir tilsvarende løsning som i 2AT, mao B38 + elektromotor, totalt 224 hk og 385 Nm. Forvent ingen snarlig release av denne dog (Jeg tipper om ca et år) fikk ikke noe tidsaspekt, men selger var klar på at det var konvensjonelle drivlinjer som skulle pushes først. Ellers vil det også komme en versjon over 750. Personlig håpet jeg dette ville bli en V12, men angivelig vil kommende 760 bli utstyrt med en V8'er med hele 4 turboer(?). Ellers er førsteinntrykkene av begge bilene svært positivt. F25 var på en måte en erstatter for E53, mtp størrelse. Litt det samme kan sies om nye X1 ifht F25 - bakseteplass og bagasjerom er svært likt nåværende X3. Interiør er også betydelig oppgradert ifht kvalitetsfølelse. Det føles ikke ut som en innstegsmodel lenger, utstilt bil hadde en flott blå farge (dyphavsblå?) med X line, lekkert! I mine øyne er girspaken og rattet billige og skiller seg negativt ut, M ratt kan trygt anbefales! Eller er 7'ern et fantastisk skue, den utstilte modellen var en sort 730Xd, fantastisk design som må oppleves, dette er en ny E38, endelig! Gjør seg klart bedre live enn på bilder. mkj og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Ja takk... jeg tar gjerne en 435i i Frozen Bronze Metallic. Jeg er litt usikker, men er dette første gang BMW tilbyr BRG etter E36 M3 GT?... Endret Oktober 23, 2015 av Fredrik StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Dakar yellow er en klassiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå