sveigis Skrevet August 11, 2022 Forfatter Share Skrevet August 11, 2022 7 timer siden, Mortenej skrev: Lekkert arbeid Jan. Sliter med å bli fornøyd selv med lakk arbeidet mitt, så får lære litt av det du skriver her. Og den staffen'n er ikke bare skyggen den liker Jo takk Morten ,ble bedre nå .😊 Akkurat disse jobbene her ,er ikke like lett å få til bestandig og har selv blitt skuffet mang en gang . Hehe ,nei den likte seg der og lå der somregel hele tiden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 11, 2022 Forfatter Share Skrevet August 11, 2022 Det hele startet igår . Som dere så igår ,så fikk jeg fikset skjermen bak sånn høvelig .😊 Og som dere sikkert og har fått med dere så har det gått mye i Opelskruing og da biler skal bli ferdig . Det mases over en lav sko og Jan sier ja 😅. Men det er bare gøy å skru på disse . Igår var det kontaktfiks på starteren på Monzaen da ledninger var long gone . Samtidig som jeg holdt på med dette ,vasket jeg den grønne bilen og klargjorde den for en tre stegs jobb . Sent igår kveld ble jeg altså ferdig med lakkrens som ble gjort med maskin selvsagt . Før det ble mørkt ble og polering tatt og det var gøy å se hvor blank den ble selv i mørket 😊 Her er produktene som ble brukt : Dette er selvsagt etter jeg var ferdig om dere ser på putene . Totalt 8 pads gikk der .😩😩 Men samtidig overrasket over at lakk ikke var mer skitten enn den var ,men nå er jo mye tatt fra før og nå nylig som dør osv . Dagen idag startet veeeldig tidlig . 06.30 var jeg igang ute og siden naboen har fått kolikkbeby så satte jeg igang bråkingen .😊 Lille bebis skriker jo 20 timer i døgnet så morgenro finnes ikke her . Hvertfall jeg fikk unna det aller meste med voks før solen kom frem og nå er bil mer eller mindre 99% ferdig . Ikke behandlet sorte deler enda da det er steikvarmt ute nå 🥵🥵. Men jobben gav resultater vil jeg si og bil er nå ferdig behandlet og blank. Dvs så blank jeg kan få den utifra de premissene bil har. Ferdigbilder : Forskjerm jeg lakkerte for to årsiden klarer seg fremdeles og tåler jobben jeg gjorde : Det popper godt i lakken etter en grundig jobb selv om mesteparten er 30 år : Nyvokset bakpart : Dette : Jeg slet bigtime med fangeren for å få den blank ,men vant tilslutt : Venstre side i solen ; Panseret og nylakkert skjerm i skjønn harmoni : Tilslutt dette : Summen av alt dette er at det er en lettelse å være ferdig med denne jobben nå og jeg må si det rett ut her . Noe av lakken er selvsagt ny ,men mesteparten er jo gammel type 30 år og imponerende at der er mer glans igjen egentlig 😊 Nå får jeg virkelig ikke gjort noe mer på den ,de skavankene /platinaene som er de blir ! Og tenker det er mer enn godt nok . Brukte forøvrig denne over hele bil tilslutt ,et produkt jeg forelsket meg i : Nesten så jeg kanskje heller skulle tatt den til Stavanger isteden for e28 til neste helg . Men usikker da å kjøre den vest for Søgne i kr sand betyr ulykke . To av to ganger har den kommet hjem enten på henger eller Falck 😅😅 Neida tilfeldigheter . gregus, Snagg30, mslello og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet August 11, 2022 Share Skrevet August 11, 2022 Dette ble jo virkelig bra Jan, skinner godt i den nå. Og jeg er sikker på den skinner enda mer i virkeligheten, ikke godt å fange på bilde alltid. 🙂 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 11, 2022 Share Skrevet August 11, 2022 Strøkent Jan! Må ordne et Fokserød treff før vintern slik at vi kan beskue E-Førr-Å-Tredven 👀 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 11, 2022 Share Skrevet August 11, 2022 (endret) 27 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Strøkent Jan! Må ordne et Fokserød treff før vintern slik at vi kan beskue E-Førr-Å-Tredven 👀 Da er ikke jeg intiativtaker. Kjører 5 cylindra Audi om dagen😂 Endret August 11, 2022 av Slavearbeider'n sveigis og ///M-ini95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet August 11, 2022 Share Skrevet August 11, 2022 4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Da er ikke jeg intiativtaker. Kjører 5 cylindra Audi om dagen😂 RS3 8Y? 😃 Kunne vært verre, tenk om det hadde vært en Q4! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 11, 2022 Share Skrevet August 11, 2022 9 minutter siden, ///M-ini95 skrev: RS3 8Y? 😃 Kunne vært verre, tenk om det hadde vært en Q4! Nei, 5 cylindra M52 motor😂 ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2022 Forfatter Share Skrevet August 12, 2022 10 timer siden, Olaandref skrev: Dette ble jo virkelig bra Jan, skinner godt i den nå. Og jeg er sikker på den skinner enda mer i virkeligheten, ikke godt å fange på bilde alltid. 🙂 Mange takk 😀 Ble bra nå og det er sant egentlig . Denne bilen er ikke hundre i lakk men det får bare være og funker mer enn godt nok 😀 10 timer siden, ///M-ini95 skrev: Strøkent Jan! Må ordne et Fokserød treff før vintern slik at vi kan beskue E-Førr-Å-Tredven 👀 Takk takk 😀 Ja det må vi få til . 9 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Da er ikke jeg intiativtaker. Kjører 5 cylindra Audi om dagen😂 Men hyggelig om du tar turen for det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2022 Forfatter Share Skrevet August 12, 2022 Yes dere ,da blir det e28 tur akutt idag visst 😅😅 En kompis ringte og lurte på om vi skulle på hytta hans ,selvsagt sa jeg . Duu Jan ?Kan vi kjøre e28 please ? igjen selvsagt sa jeg ! Nice sa han ,da gledes det til 90 talls musikk og pils 😅😅 Er faktisk tredje gangen folk vil heller ha denne på tur enn disse andre nye flotte bilene de har . Men det er jo bare gøy . Nå står den her med 40 liter 98 oktan og bare logrer etter å få strukket seg : Dette været som er nå og reise på hytte ,bade og noen kalde ,det er balsam for sjelen 😎😎😊😊 tambur4, PatrickB, Bimmerlorris og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vingerei Skrevet August 12, 2022 Share Skrevet August 12, 2022 Pent stell med flotte klassikere 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2022 Forfatter Share Skrevet August 12, 2022 1 time siden, Vingerei skrev: Pent stell med flotte klassikere 🥰 Mange takk du 😊 Ja jeg prøver å holde de sånn noenlunde i sjakk .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenej Skrevet August 13, 2022 Share Skrevet August 13, 2022 Herlig å se glansen i den dypgrønne fargen. virkelig fantastisk jobb du har gjort her. Bare syt og klag på varmen 😄😄 er noen som bor litt lengre nord som jubler når vi klatrer Over 15 grader 😁😁 hyttetur med noen kalde er ikke å forakte. Herlig bår de ber om å bli kjørt i gml klassiker. Forstår de godt, koser meg langt mere i E34 en de mer moderne bilene jeg har hatt de siste årene. Disse 80 og nittitalls BMW-ene bringer frem noe eget i bilkjøringen, som en ikke får i moderne biler. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 13, 2022 Forfatter Share Skrevet August 13, 2022 E28 leverte og nå koser vi oss i ekstrem varmen 😀😀: Ingen bilder av bil , bare kos 😀 Men skal komme med en oppdatering imorgen på noe som var gøy angående e28 igår . Hpi, Olaandref, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet August 13, 2022 Share Skrevet August 13, 2022 Kos deg på guttetur og nyt sommer og sol Jan 🥳☀️ sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 14, 2022 Forfatter Share Skrevet August 14, 2022 På 13.8.2022 den 15.57, Bimmerlorris skrev: Kos deg på guttetur og nyt sommer og sol Jan 🥳☀️ Ja var en nydelig helg dette ,synd det går så fort .😊 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå