sveigis Skrevet i går, 09:07 Forfatter Share Skrevet i går, 09:07 18 timer siden, Mortenej skrev: Du steller knall med bilene Jan. fint at E28 er kjørt bort så du får fokus på E34’n skjønner du har litt å ta tak i vinter. Ble bra mens nylimt trekk rundt takluke plata, og resten ordner du nok greit i vinter. synet av E34 dash med full orange belysning er bare helt konge! Savner det, men får glede meg med at E32 er lik Go’ bedring til jenta! Håper det går bra med henne. Takk for det Morten 😊. Ja den ble jo ikke brukt nå de siste ukene og ble nesten et sånt type irritasjonsmoment at den stod der ,så like greit . Det blir en endel fokus på den grønne nå fremover håper jeg . Aller beste er at det er sånn type arbeid som ikke haster liksom . Absolutt det er vakkert når det er mørkt og lyser som det gjør og du har jo enda mer som lyser på din Morten 😊 Takk er bedre nå 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet 12 timer siden Forfatter Share Skrevet 12 timer siden Dagene som har vært . I helga har det vært lite produktivt her ,kun kjørt med e34 og besøkt kompiser og venner.😊 Lørdagen startet jeg med morgen kaffe med e34en : Kaldt var det og 😩. Etterhvert ble jeg invitert opp på kaffe her : Koslig det og sitte å prate og jazze litt: Så ble det en runde her og der til andre garasjer mens kona jobbet hjemme med et eller annet . Det er akkurat sånn jeg liker å ha det med de eldre bilene ,bare bruke de som om det var noe nytt og besøke folk . Opplevde og noe alldeles hyggelig denne lørdagen og dere ser hva dette er : Det er røret til en promilletester 😊 Kom kjørende mot e18 fra der jeg bor og plutselig ved en holdeplass stod der hvit x5 og en annen bmw med blå lys på taket . Ble vinket inn der og der kom to politimenn bort til meg og sa det var en rutinekontroll . Men han ene politimannen sa og følgende : En av grunnene til at vi vinket deg inn var jo og at du hadde så rå en eldre Bmw noe vi ikke ser så mye av lengre langs trafikken sier han 😅 De spurte fælt om bilen og merket fort at spesielt han ene var veldig interresert og sånt er jo hyggelig . Praten gikk ,pliktene ble gjort og ble ønsket god tur videre og før jeg reiste sier han ene at lov meg en ting idag ,kjør mye kjør overalt for det hadde jeg gjort med et sånt redskap 😊. Godt der er sånne og iblant . Ellers ble det tur til Tvedestrand igår på middag med e34en . Men merker jeg har en skrujobb i vente . Hvis jeg bremser fort så slår det i forstillingen på venstre side så er vel en foring i et stag som nå er ødelagt ,men piece of cake og bytte . Uansett det må jeg ta litt senere .😊 mslello, StigJ, BimmerFan! og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå