HenrikSolberg Skrevet August 30, 2020 Share Skrevet August 30, 2020 7 timer siden, Daniel. skrev: @Solberg93 er bare BBS LM kopier. Mange som selger/solgte slike. ESR, Varrstoen osv osv. Flotte felger som passer til alt da. Skulle gjerne sett de på en F31 irl 🙂 Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 Noen som vet hva disse heter og om mulig hvor man kan få kjøpt dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Februar 8, 2021 Share Skrevet Februar 8, 2021 (endret) Dette er billige GS bildeler felger. Elendig kvalitet.. Endret Februar 8, 2021 av FransEirik HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet Februar 9, 2021 Share Skrevet Februar 9, 2021 hmmm.... det var synd. Likte utseende🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet Februar 9, 2021 Share Skrevet Februar 9, 2021 41 minutter siden, Juul skrev: hmmm.... det var synd. Likte utseende🙂 De er meget pene ja. Stuttgart tilbyr noe lignende. ST-8 tror jeg. Disse er nok hakket hvassere kvalitet. M.J reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 2, 2021 Share Skrevet Mars 2, 2021 Heisann felgfolk. Vet ikke helt om dette er tråden å spørre i, men la gå. Slike 763m i Frozen Gold syns jeg er utrolig flotte. Men, de koster omtrent 60 høvdinger fra BMW selv (med dekk). Jeg har kommet over en forhandler som har noen lignende kopi-felger, med forskjellig bredde foran og bak (slik det originalt er på min M2). https://www.autostyling.com/alloy-wheels/oem-bmw-wheels/19-oem-bmw-wheels/19-bmw-763m-style-performance-wheels-in-gold-black-wider-rears/ Noe sier meg at kvaliteten på disse er helt ræv, men kanskje de er ok? Prisen sier meg at jeg absolutt ikke burde bestille men, det frister 😄 Hva tror felg-folket? (bilde fikk jeg tilsendt etter forespørsel om bilde på bil) Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 2, 2021 Share Skrevet Mars 2, 2021 1 time siden, Martin-D skrev: Heisann felgfolk. Vet ikke helt om dette er tråden å spørre i, men la gå. Slike 763m i Frozen Gold syns jeg er utrolig flotte. Men, de koster omtrent 60 høvdinger fra BMW selv (med dekk). Jeg har kommet over en forhandler som har noen lignende kopi-felger, med forskjellig bredde foran og bak (slik det originalt er på min M2). https://www.autostyling.com/alloy-wheels/oem-bmw-wheels/19-oem-bmw-wheels/19-bmw-763m-style-performance-wheels-in-gold-black-wider-rears/ Noe sier meg at kvaliteten på disse er helt ræv, men kanskje de er ok? Prisen sier meg at jeg absolutt ikke burde bestille men, det frister 😄 Hva tror felg-folket? (bilde fikk jeg tilsendt etter forespørsel om bilde på bil) Må jo anta at kvaliteten er ræva. Skal du ha 19" til M2 synes jeg disse er digg, ekstremt lette iallfall. https://en.edelweiss.one/produkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 25, 2021 Share Skrevet Juni 25, 2021 Noen som vet hvilke felger dette er? Mistet litt oversikten etter at bmwstylewheels.com sluttet å oppdatere. Finnes det en oppdatert side over original felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.A Skrevet Juni 25, 2021 Share Skrevet Juni 25, 2021 Style 464 ser det ut som. Denne siden er ganske oppdatert: https://www.carsaddiction.com/en/wheels/bmw/style-464 Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 4, 2021 Share Skrevet Juli 4, 2021 Heisann. Noen som vet hva disse felgene heter eller merke? (beklager at det snakk om mercedes felger!) Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 14, 2021 Share Skrevet August 14, 2021 Absolutt ikke en spesiell felg eller noe, men har alltid trodd at disse var originale felger til E39 siden jeg så og si kun har sett de på disse, men de er ikke å finne i delekatalog til E39 eller noen som helst annen BMW (med mindre jeg er blind da). 🤔 Noen som vet? Dekksjappe spesial fra 90 tallet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 30, 2021 Share Skrevet August 30, 2021 Hadde akkurat de samme på min aller første E39 også 🤔 Mener å huske de var stemplet med BMW..? Men er da 7 år siden så tør ikke si med sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 7, 2021 Share Skrevet Desember 7, 2021 Er dette noen felger som finnes til andre modeller, eller kun noe rendering i forbindelse med IX lanseringen fra BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Desember 7, 2021 Share Skrevet Desember 7, 2021 17 minutter siden, Jan E-28 skrev: Er dette noen felger som finnes til andre modeller, eller kun noe rendering i forbindelse med IX lanseringen fra BMW? BMW M Performance Style 863M Y-Spoke 20" Front: 9.5Jx20 ET28 Rear: 10.5Jx20 ET28 Fits F90 M5 and F91/F92/F93 M8 Boltsirkel 5/112, Jan E-28 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Desember 14, 2021 Share Skrevet Desember 14, 2021 (endret) Takker. Hva med disse? Endret Desember 14, 2021 av Jan E-28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå