Underground1983 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Så det ble HRE ja Vakkert!!! Hva synes du om Michelin PSS??, Fått kjørt noe særlig og testa dem? Jeg er hvertfall kjempefornøyd med di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Utrolig lekkert EHD. Jeg monterte Michelin Pilot Super Sport i 21" på F01'en. Syntes det kommer en vanvittig rulle-/"hjullagerstøy" fra det ene dekket foran. Hvordan syntes du dine er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Fin bil med fine Hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Så det ble HRE ja Vakkert!!! Hva synes du om Michelin PSS??, Fått kjørt noe særlig og testa dem? Jeg er hvertfall kjempefornøyd med di Utrolig lekkert EHD. Jeg monterte Michelin Pilot Super Sport i 21" på F01'en. Syntes det kommer en vanvittig rulle-/"hjullagerstøy" fra det ene dekket foran. Hvordan syntes du dine er? Har ikke kjørt mye med de enda, men de kjennes bra, men merket økt støy ja uten at jeg vil kalle det hjullagerstøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 De satt som et skudd! Utrolig flott F10 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Sinnsykt fin felg til en meget fin bil:-) gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Det der ble utrolig bra! Du er flink til å velge ut "riktige" mods til bilene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Synes 20" blir litt for smått på F10/11, men tøft med så brede bakdekk. Og du traff perfekt på innpresset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Meget lekkert og godt felgvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Spot on. Husk låsebolter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Takk for hyggelige kommentarer alle sammen. Synes 20" blir litt for smått på F10/11, men tøft med så brede bakdekk. Og du traff perfekt på innpresset Jeg synes også 20" kan se litt lite ut på F10/11, og spesielt 3-delte felger ser best ut i 21". Men for å "kompensere" for usle 20" ville jeg i alle fall ha fete bakhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Sinnsykt pent.. Jeg og vil ha råd til fete felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Dette ble veldig bra, tommelopp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Ble meget bra med disse felgene! Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå