ZhilleN Skrevet Mars 15, 2019 Share Skrevet Mars 15, 2019 1 time siden, BjornarHS skrev: Takker og bukker! Det blir svært bra, tror du har fått deg et godt utgangspunkt der 😁 Ja helt klart! Ærlig bil det BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2019 Litt oppdatering: Skiftet holderen til reservehjulet: Fått ut gamle skålene som satte oppi bærebru-innfestingene. Ene var det store hull i, men den andre hadde kun et lite hull i. Dette var tydlig pga. skitt som hadde samlet seg oppi skålen over tid og dannet gravrust. På bildet ser den hakke værre ut, da jeg slipte vekk stålet rundt innfesting til setebeltet. Grunnen til at den er malet rød er at jeg bare smurte denne inn med rustmelk og maling når jeg fant ut desse var gåen for første gang (tilbake i 2015). Da var målet bare å forsinke prosessen frem til en fikk skiftet de. Det gjenstår enda å slipe og lakkere de nye skålene oppi karosseriet. Innfestingen eller var fin foruten om noe overflaterust. Men siden dette er 1-2mm stål, så var det ikke noe av betyding. Så videre blir det å gjøre seg ferdig med maling (gikk tom), så montere oppi nye deler Skulebollen, fxslin, ZhilleN og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 26, 2019 Share Skrevet Mars 26, 2019 Nydelig arbeid som vanlig 😀 BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 Er vel ikke mer og ta tak i på denne bilen nå😅? Som vanlig flott arbeid 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2019 44 minutter siden, Skulebollen skrev: Er vel ikke mer og ta tak i på denne bilen nå😅? Som vanlig flott arbeid 😊 Hehe. Nei nå som jeg er ferdig med bakstilling så har jeg igrunnen vært igjennom alle "områder" på bilen 😅 Noe finner man alltids på, men blir ikke noen store inngrep etter dette tenker jeg. Bare å få ordnet med godkjenningstime på SVV nå til sesongen (328 godkjenning) danskiii, norbakken, ZhilleN og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 Er så deilig og bli ferdig med understell og dette blir så sinnsykt bra! Skal ta min til vinteren tenkte jeg BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 27, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2019 4 minutter siden, ZhilleN skrev: Er så deilig og bli ferdig med understell og dette blir så sinnsykt bra! Skal ta min til vinteren tenkte jeg Skal bli veldig godt ja, spent på hvordan det blir med polyruthane foringer i bakstilling, samt nye orginalforinger Ikke dumt, greit å få tatt ned å sjekket tilstand på karosseriet og ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 2 minutter siden, BjornarHS skrev: Skal bli veldig godt ja, spent på hvordan det blir med polyruthane foringer i bakstilling, samt nye orginalforinger Ikke dumt, greit å få tatt ned å sjekket tilstand på karosseriet og Det blir sikkert helt knall! Jeg skal gå for samme foringene jeg brukte på M3’n, strongflex var veldig fornøyd med disse!! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 Dette blir jo helt strøkent som vanlig, fantastisk pen bil. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2019 På 27.3.2019 den 21.42, scoot skrev: Dette blir jo helt strøkent som vanlig, fantastisk pen bil. Takker! Fått malt ferdig under og montert nye bremserør hele veien nå. Blir nok å starte montering om en ukes tid bimmerfun, Marius2002 og fxslin reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 7, 2019 Forfatter Share Skrevet April 7, 2019 Fått montert litt: Imorgen blir det entur på tess for å skaffe seg noen slanger til tankventilasjonen Når tanken er på plass så kan en få oppi resten av bakstillingen samt bremsene Sndvik, bimmerfun, ZhilleN og 6 andre reagerte på dette 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 #elskerdet BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Dette er p0rn og kunst samtidig. Må være ufattelig digg å montere når ting er på stell! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 11, 2019 Forfatter Share Skrevet April 11, 2019 På 8.4.2019 den 0.07, fxslin skrev: Dette er p0rn og kunst samtidig. Må være ufattelig digg å montere når ting er på stell! Veldig kjekt å montere nye deler med nye klips/bolter osv 😁 Walkabout, StigJ, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Dette er helt rått! Er så deilig med så strøkent understell BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå