Frode D Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 12 timer siden, Freakshow skrev: faen og du handler xD Haha 11 timer siden, tommyheimberg skrev: To sett med hartge nå da?:) Nei, OZ Hamann, ACS Type 2 (har bestilt nye kanter fra Paul Ehrlich) og så Hartge design E. Samt style 225. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 25, 2016 Share Skrevet Juni 25, 2016 Fantastisk E92 du har her!!!! Husker du ca hvor lang tid det tok fra du bestilte Cobra eksos til den var henteklar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Tror Hartge E vil kle bilen meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Gleder meg til å se bilen med 19" selv om den blir litt høyere synes selv type c backmount er penere, men dem kommer vell max som 18" mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2016 On 25.6.2016 at 12.12, BMW-Coupe skrev: Fantastisk E92 du har her!!!! Husker du ca hvor lang tid det tok fra du bestilte Cobra eksos til den var henteklar? Bestilte på Ebay, tok vel noen dager før det ble sendt. 13 timer siden, Skulebollen skrev: Tror Hartge E vil kle bilen meget bra! Takk 12 timer siden, hsd skrev: Gleder meg til å se bilen med 19" selv om den blir litt høyere synes selv type c backmount er penere, men dem kommer vell max som 18" mener jeg. Det er jeg enig i, men jeg tror også type C bare er opp til 18". Uansett så ser felgene større ut med frontmontert senter, og det er det jeg er ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2016 Skjer ikke så mye spennende om dagen. Skal ta oljeservice og gjøre bilen klar for en tur til Raceism i neste uke Har også prøvemontert litt mer for å sjekke hvor breie kanter jeg kan ha på Hartge'ne. Blir nok 3" kanter foran og bak. Da skal felgene sitte flush med skjermene og akkurat gå innenfor ved humper. Så de blir ikke fullt så aggressive som ACS og Hamann. Passer perfekt til bremsene. Inspirasjon til neste år. Even Pladsen, Freakshow, MarcusSteffensen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 29, 2016 Share Skrevet Juni 29, 2016 4 timer siden, Frode D skrev: Skjer ikke så mye spennende om dagen. Skal ta oljeservice og gjøre bilen klar for en tur til Raceism i neste uke Har også prøvemontert litt mer for å sjekke hvor breie kanter jeg kan ha på Hartge'ne. Blir nok 3" kanter foran og bak. Da skal felgene sitte flush med skjermene og akkurat gå innenfor ved humper. Så de blir ikke fullt så aggressive som ACS og Hamann. Passer perfekt til bremsene. Inspirasjon til neste år. Farge bytte og andre felger igjen?:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2016 1 time siden, bmwgreg90 skrev: Farge bytte og andre felger igjen?:D Ingen planer om fargebytte, tenkte mest på høyden Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å legge ut E92'en for salg. Har tenkt på det en stund nå og jeg tror det er på tide med litt forandringer. Skal få laget en annonse i løpet av neste uke da jeg holder på å gjøre den klar for salg. Prismessig ser jeg to alternativer: 1. Selges slik den er nå med coilovers, Hamann-felger, Z4-ratt+girkule. (originalt understell med H&R-fjærer og style 225-felger følger med). Pris 430k. 2. Selges tilnærmet original med style 225-felger og H&R senk (godkjent i vognkort) originalt M-sport ratt og girkule. Pris 400k. Hvis noen er seriøst interessert så kan de ta kontakt på tlf 48007201 for en prat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 Wow. Hadde ikke sett for meg det. Denne blir nok solgt ganske så fort vil jeg tro. Så til det alle vil spørre om, hva er neste prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 Det er 4 alternativer jeg svirrer mellom, så er ikke godt å si hva jeg ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 Blir det bmw da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2016 Ja, alle alternativene er BMW, men er relativt forskjellige. HenrikSolberg, And-reas, Freakshow og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 eldre eller nyere? Ser for meg 4 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2016 Share Skrevet Juli 30, 2016 Lykke til med salg. Spent på neste prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå