Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

On 31.5.2016 at 22.37, Shattered skrev:

Sliter fortsatt med at jeg ikke får fjernet sitat i noen tråder fra forrige post. Noen fiks på dette?

 

Det har jeg ikke vært borti etter de siste oppdateringene, så der er jeg usikker. Noen flere som opplever dette? Hvilken nettleser blir i såfall brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angåande denne reindekseringa som blir nevnt her so kan jo eg nevna at tidlegare so forsvant alt i "Innhold jeg har postet i", men dette har begynt å komma tilbake. Dessverre so ser det ut til å ha stoppa opp på innlegg frå ein gang i 2009. Driv systemet fortsatt på, eller har alt berre klikka? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hva er grunnen til at dere ikke videreførte "bimmers" themet når dere gikk over til den nye plattformen? Første gangen dere oppdaterte til ny plattform ble dette etterspurt av en del folk, og det kom. Langt mere behagelig å se på når det er farga bakgrunn i senter også, isteden for glattcelle.

se her foreksempel:

https://web.archive.org/web/20130423223718/http://bimmers.no/forum/


Synest også dere bør revurdere tapatalk forbudet, for det er en av de tinga som har knekt ryggen på forumet rett av. Jeg bruker ikke det selv, men vet det for veldig mange ble den siste tingen som gjorde at de ga seg drallen i hele greia. Jeg veit ikke hvor mye dere har invistert i dette, men her må det tiltak til, ellers er ikke dette mere om 2-3 år. Jeg setter pris på forumet, og synes det er synd. Fakta er derimot at etter siste oppdateringen har ting gått feil veg.

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det bare meg, eller er forumet forbanna tregt når man skal poste innlegg? Går hvertfall 20 sek før det skjer noe.. Og nå klarte jeg nettopp og poste dobbelt, da jeg trykte på post, så skjedde det ikke en dritt,  venta ei god stund men ingenting. Trykte igjen og da ble det posta (etter rundt 20 sek), men da hadde det blitt posta første gang. 

Prøvde og rapportere det for og få det sletta, men ga opp da den bare sto og lasta... 

Har full 4g+ dekning (store hesten), så det er ikke noe og si på hastigheten i denne enden hvertfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er forumet forbanna tregt når man skal poste innlegg? Går hvertfall 20 sek før det skjer noe.. Og nå klarte jeg nettopp og poste dobbelt, da jeg trykte på post, så skjedde det ikke en dritt,  venta ei god stund men ingenting. Trykte igjen og da ble det posta (etter rundt 20 sek), men da hadde det blitt posta første gang. 

Prøvde og rapportere det for og få det sletta, men ga opp da den bare sto og lasta... 

Har full 4g+ dekning (store hesten), så det er ikke noe og si på hastigheten i denne enden hvertfall.. 

 

Edit:

LOL.. Nå posta jeg dobbelt selv om jeg venta helt til alt var ferdig, og trykte bare en gang... 

 

 

@hsd

Enig i Tapatalk, har blitt VELDIG mye mindre aktiv her inne siden det forsvant. Syns det er tungvindt og bruken nettsiden selv om den er greit tilpasset mobil. Før var jeg innom forumet over 10 ganger daglig, nå er det et par ganger i uka.. 

Endret av Alpejohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer samme her. Skriver innlegg, trykker på post, og må åpne et vindu til med tråden refreshet for å se om innlegget har kommet opp før jeg dobbeltposter. Eventuelt vente en halv evighet før det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, M-TECH skrev:

Har facebook tatt helt over for bimmers.no eller? Synes det er lite aktivitet her i forhold til tidligere. Har vært borte fra forumet noen år.

Så å si, etter Gunnars Bimmers foravant, gikk mye av aktiviteten ned. Bimmeren klarte ikke henge på, men til tross for to forum er det ikke mye aktivitet her. Jeg personlig er enig med F90, forum hvor man kan være "anonym" er gøyere enn facebookgrupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Shattered skrev:

Så å si, etter Gunnars Bimmers foravant, gikk mye av aktiviteten ned. Bimmeren klarte ikke henge på, men til tross for to forum er det ikke mye aktivitet her. Jeg personlig er enig med F90, forum hvor man kan være "anonym" er gøyere enn facebookgrupper!

At forum er mye bedre enn facebookgrupper er jeg helt enig i! Synes egentlig de facebook gruppene er håpløse! Håper forumet kan finne tilbake til gamle dager. Er selv aktiv på et annet forum med mye aktivitet, så vet at det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Shattered skrev:

Så å si, etter Gunnars Bimmers foravant, gikk mye av aktiviteten ned. Bimmeren klarte ikke henge på, men til tross for to forum er det ikke mye aktivitet her. Jeg personlig er enig med F90, forum hvor man kan være "anonym" er gøyere enn facebookgrupper!

BTW, hvem eier forumet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få kjørt et par systemoppdateringer i løpet av helgen. Forhåpentligvis kan det hjelpe på dobbeltpostingen og tregheten som enkelte opplever. 

@M-TECH, forumet eies formelt av Makeway AS, hvor blant andre jeg inngår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i et par grupper på FB men synes trådene fort blir veldig masete og uoversiktlige der med 40-50 svar av ymse kvalitet. Har kanskje noe med at jeg selv kjører E39 og mange av de er overtatt av 18-20 åringer som naturlig nok er opptatt av M-fangere og led lys. Den tekniske kunnskapen til å løse vanskelige problemer er ofte fraværende eller drukner i tullesvar.

Her inne er svarene mer edruelige og det er mer kunnskap til problemløsing men det kunne med fordel vært mer aktivitet ja men ikke for enhver pris heller. Synes egentlig det er en fordel at de værste tullesvarene er flytta til Facebook

Hva tenker folk om mulighetene for å være gjest på forumet? Har vært borti Engelske og Amerikanske forum hvor det ikke er mulig å lese tråder uten å være innlogget. Vil det tvinge folk til å registrere seg å logge inn eller vil de bare forsvinne?  Er det i så fall noe tap å miste noen som bare sitter på sidelinja som gratispassasjerer og ikke bidrar eller er gjestene "oss" som periodevis ikke gidder å logge inn?

Ser det er ganske vanlig at det er 3-4 ganger flere gjester enn innloggede medlemmer.

 

 

 

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...