ESveen Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 Så artig! Jeg synes sykkelen er råfin. Håper du får kjørt litt før vinteren kommer. Kjør forsiktig og kos deg masse 👍😁 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 Gratulerer med lappen! Så gjennom noen bilder fra i fjor, vi "besteg" Knutshøe (nabotoppen til Besseggen) iført t-skjorte den 23. september i fjor. Burde være mulighet til noen gode turer til, før sesongen ebber ut. Den klare, skarpe høstlufta er flott når man beveger seg på to hjul. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 13, 2020 Share Skrevet September 13, 2020 (endret) Kjørt drøyt 140 mil i helga. Var uforskammet kaldt synes jeg. Kaldeste var vel 3 grader, og hard vind. Fikk testet sykkelen en del, og kan si at den går særdeles godt nå sett opp mot original. Mye vil dog ha mer! Endret September 13, 2020 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 9, 2020 Share Skrevet Oktober 9, 2020 Noen høstbilder før syklene blir satt bort for vinteren. Møtte en kar med en rød K1 i Trondheim, ble så vi tok noen bilder sammen. hanssae, RNJ, Ingen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 9, 2020 Share Skrevet Oktober 9, 2020 2 timer siden, ESveen skrev: Noen høstbilder før syklene blir satt bort for vinteren. Møtte en kar med en rød K1 i Trondheim, ble så vi tok noen bilder sammen. Da er det vel på tide å utvide med følgende? RNJ og MGunders reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 9, 2020 Share Skrevet Oktober 9, 2020 En kompis har handlet seg 2020 S1000RR, og han har knapt fått kjørt den. Først sprakk en felg, så startet det å renne olje av demperne. Han håper at sykkelen han bestilte våren 2019 skal være kjørbar etter 16.10. Så jeg vil heller anbefale å kjøpe Ducati, i hvert fall om du vil ha driftssikker sykkel 🤣 And-reas og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 9, 2020 Share Skrevet Oktober 9, 2020 2 timer siden, LoKi skrev: Så jeg vil heller anbefale å kjøpe Ducati, i hvert fall om du vil ha driftssikker sykkel 🤣 Eller noe gammelt og utprøvd. Her er jeg på tur. KMT, RNJ og LoKi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 9, 2020 Share Skrevet Oktober 9, 2020 14 minutter siden, ogee1 skrev: Eller noe gammelt og utprøvd. Her er jeg på tur. Det gjør jeg og! ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 Boxer, Telelever og Paralever. Kan ikke bli bedre! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 (endret) Hei dere som har peiling på sykler. Vurderer sykkel til sommeren og ser på prisklasse 60-100. Har lyst på noe i stilen/klassen Ducati Monster, Buell X1 eller kanskje Ducati Scrambler. Noen tanker om merke/type? Ikke R-aggressiv, men heller ikke GS passiv. For å si det litt flåsete. Er forresten første sykkel, så 90-100 hk er helt nok. Bunndraget viktigere enn toppfart. edit: brukt som dere sikkert leser ut av prisklasse og type. Helst under 20k km. edit2: kom gjerne med andre forslag. Gjerne BWM! Endret Mars 10, 2021 av humpfy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 (endret) Sjøl kjøpte jeg en 2011 BMW R1200R i fjor som hadde gått 7000km. Ble litt over 100k med fullt koffertsett og en del fabrikkoptions. Så tilsvarende med litt mer kjørelengde til rundt 100. Jeg er kjempefornøyd med valget av førstesykkel. Vet ikke egentlig om den går bra eller ikke. Har aldri prøvd noe annet. Jeg synes i alle fall at det er greit drag. Kan kjøre saktere enn 50 i sjettegir, så motoren er ganske fleksibel også. Det er bilde av den et par poster tilbake i tråden. Endret Mars 10, 2021 av ogee1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 1 time siden, humpfy skrev: Hei dere som har peiling på sykler. Vurderer sykkel til sommeren og ser på prisklasse 60-100. Har lyst på noe i stilen/klassen Ducati Monster, Buell X1 eller kanskje Ducati Scrambler. Noen tanker om merke/type? Ikke R-aggressiv, men heller ikke GS passiv. For å si det litt flåsete. Er forresten første sykkel, så 90-100 hk er helt nok. Bunndraget viktigere enn toppfart. edit: brukt som dere sikkert leser ut av prisklasse og type. Helst under 20k km. edit2: kom gjerne med andre forslag. Gjerne BWM! BMW har vel kanskje bare F800R som kan gå inn i den klassen sykler du nevner og som er innenfor budsjett. Har holdt meg til grussykler de siste årene og prøvd lite nytt, men Yamaha MT09 kan kanskje være et altenativ til syklene du nevner. Få under 100k på FINN - fant bare denne: https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=186705527 Har inntrykket av at dette var en sykkel som ble godt tatt i mot da den kom og som fikk skryt for den tresylindra motoren. Men egentlig er det vel bare å handle det du selv har lyst på innafor budsjett. Motorsykkel blir jo aldri fornuftig, så uansett best å følge lysten og ikke fornuften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Mars 10, 2021 Share Skrevet Mars 10, 2021 Takk @laffe. Har kikket på MT09, men ikke sett den du viser til. Den står i feil ende av landet - kan være derfor. Fin sykkel og hører også mye godt om de. Gode å kjøre for nybegynnere som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Vurdera å kjøpa meg ein GSXR og har funne ein veldig aktuell ein i Tyskland. Er det nokon her som kan peika meg i retning av ein importør eg kan snakka med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Mars 11, 2021 Share Skrevet Mars 11, 2021 Takk @ogee1 også - så ikke svaret ditt før nå! Fin sykkel som absolutt kunne vært aktuell. Vet ikke hvorfor, men jeg tiltrekkes av eldre røde italienere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå