kvestermo Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 ja har rust på bakluka og, men har ny liggende så skal få den oppusset og montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 Ser du rører med sitater Jeg fikk tak i strøken bakluke med visker rustfri, til 2000 kr, måtte kjøre 4t tur-retur, men verdt det! En liten bulk i luka, men ellers strøken. Veldig fornøyd med den! Til og med samme farge som bilen min Nypris på samme luka (med glass) pluss lakk er sinnssyk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2016 2 minutter siden, Shattered skrev: Ser du rører med sitater Jeg fikk tak i strøken bakluke med visker rustfri, til 2000 kr, måtte kjøre 4t tur-retur, men verdt det! En liten bulk i luka, men ellers strøken. Veldig fornøyd med den! Til og med samme farge som bilen min Nypris på samme luka (med glass) pluss lakk er sinnssyk Hehe, er det bare det jeg rører med får du bare godta det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Jeg også byttet bakluke her for noen mnd. siden. Heelt strøken med visker for 500,-. Selger bodde lang veien til Svinesund så jeg tok meg en sverigetur og plukket opp luka på veien. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange e39 jeg har sett uten rust i luka, men nå er min en av dem Har et stykke igjen til bilen min er slik som denne da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 2 timer siden, [P-Man] skrev: Jeg også byttet bakluke her for noen mnd. siden. Heelt strøken med visker for 500,-. Selger bodde lang veien til Svinesund så jeg tok meg en sverigetur og plukket opp luka på veien. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange e39 jeg har sett uten rust i luka, men nå er min en av dem Har et stykke igjen til bilen min er slik som denne da Digg med skikkelig bakluke ja.... uff rust er no dritt. Også så kjekt og få seg en liten sverigetur i samme slengen a gitt, blir noen turer dit i året, er avhengig av cola zero burk [P-Man] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 12, 2016 Share Skrevet Juni 12, 2016 Tittet i tråden her nå og på tide og si noen ord Dette var en vannvittig fin e39. Stilren ,ja alt riktig.Og felga:Perfekt. Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 On 6/12/2016 at 21.19, sveigis skrev: Tittet i tråden her nå og på tide og si noen ord Dette var en vannvittig fin e39. Stilren ,ja alt riktig.Og felga:Perfekt. Tusen takk for fine ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Så bilen din her forleden, E39 er fantastisk flotte biler, hvertfall når de er clean og fin som din. Nyt den! Kjørte forresten en E39 M5 her for en tid tilbake, grep meg i å savne min faceliftede 530d, denne motoren "passet" bedre til bilen enn S motoren syns jeg. E39 trenger ikke å bli "jaget" med en S motor, en i6 diesel passer på mange måter bedre. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 9 timer siden, Ron Jeremy skrev: Så bilen din her forleden, E39 er fantastisk flotte biler, hvertfall når de er clean og fin som din. Nyt den! Kjørte forresten en E39 M5 her for en tid tilbake, grep meg i å savne min faceliftede 530d, denne motoren "passet" bedre til bilen enn S motoren syns jeg. E39 trenger ikke å bli "jaget" med en S motor, en i6 diesel passer på mange måter bedre. Takk for fine ord Ron.... du savner stadig e39 du? så hva holder deg tilbake? har ikke kjørt 530D men vil tro det er sånn ca samme som denne jeg har? ligger vel på tja 200hk på min chippet vil jeg tro, gutta som sier de har peiling sier 210+ men tviler på det. Men uansett ja stortrives i kjerra mi....kikker litt etter en bil nr 2 (vinterbil) men blir sikkert ikke noe, blir jo lit feil og stue bort godbilen hele vinteren, er jo laget for og brukes. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Vel, E39 er en klassiker, skikkelig kvalitetsbørse. Hatt 2 av disse selv og selvom 530'n ble dyr i eierskap var det en flott skute. Sammen med F1* er dette favoritt karosseriet av 5 seriene, men F1 har også sine svin på skogen, sinkslipp osv. E39 var - og er for meg fremdeles grom og det er ikke mange som blir tatt vare på som din heller, bilen kom for snart 2 tiår siden - holder seg bra må det sies. Så fortsett med det, så gir jeg deg tommel opp neste gang jeg ser deg langs veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 17, 2017 Forfatter Share Skrevet August 17, 2017 Hei og hå, bimmern lever i beste velgående enda. Aldrig hatt noe trøbbel med denne til nå, jo viftemotoren til varmeapparatet må byttes den har begynt og dure. Slenger med et par mobilbilder fra i går. Ron Jeremy, Bækkmann og tobiasw reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Ser ut som listene som går horisontalt på dørene kunne hatt godt av litt pleie. Anbefaler Carpro Perl, den er drøy i bruk og varer i flere måneder http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=476&gclid=CIHzz7SI3tUCFViLsgodk48Ijg Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 17, 2017 Forfatter Share Skrevet August 17, 2017 6 timer siden, tobiasw skrev: Ser ut som listene som går horisontalt på dørene kunne hatt godt av litt pleie. Anbefaler Carpro Perl, den er drøy i bruk og varer i flere måneder http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=476&gclid=CIHzz7SI3tUCFViLsgodk48Ijg Det er sant de trengte litt pleie og har fått det nå. tobiasw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 E39 med M-sport og de felgene der er et syn jeg aaaldri vil gå lei av Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 17, 2017 Share Skrevet August 17, 2017 Fortsatt like pen denne! Skulle hatt msport på min også ser jeg! Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå