Gå til innhold

IcemanM5's E28


icemanM5
 Share

Anbefalte innlegg

På 15.5.2023 den 21.07, Otis skrev:

Artig at den kom seg på vegen igjen! Ser meget bra ut!

Godt jobba!

Takker for det! Ja det har vært 9 lange år med venting på andre, og masse timer bak denne. 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Strøkent resultat. Er noe helt eget når bilen er ferdig og hjul og alt kommer på plass. Må si at jeg syntes den her ble griserå og med en farge som stikker seg ut fra de andre tradisjonelle fargene.

Bare å nyte og kjøre på mange km i sommer nå da vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2023 den 16.57, M-jakob skrev:

Strøkent resultat. Er noe helt eget når bilen er ferdig og hjul og alt kommer på plass. Må si at jeg syntes den her ble griserå og med en farge som stikker seg ut fra de andre tradisjonelle fargene.

Bare å nyte og kjøre på mange km i sommer nå da vel..

Tusen takk! 😃👍 
Fargevalg var noe jeg sleit lenge med å bestemme meg for, men ble veldig fornøyd med hva jeg landet på..

Bildene her gjenspeiler ikke virkeligheten ser jeg, for fargen er grisefin i sola 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Helt rå den bilen din og de felgene sitter som et skudd på den. Tenker at det å få lufte bilen på treff må være moro. Regner med det er et par nysgjerrige som vil slå av en prat.  Har vært på noen cars and coffee i sommer og da dukker det opp mye fint å se på.  

Har du noen andre planer for bilen fremover eller blir det bare å nyte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, M-jakob skrev:

Helt rå den bilen din og de felgene sitter som et skudd på den. Tenker at det å få lufte bilen på treff må være moro. Regner med det er et par nysgjerrige som vil slå av en prat.  Har vært på noen cars and coffee i sommer og da dukker det opp mye fint å se på.  

Har du noen andre planer for bilen fremover eller blir det bare å nyte?

Tusen takk for gode ord! 🤩

Det er virkelig gøy og endelig kunne ut og cruise med den ja, siden jeg har brukt 9 år på å pusse den opp. 😂👍

Det hender seg folk kommer bort og slår av en prat ja. Er sikkert fordi de kjenner igjen biltypen, og det er jo ikke så mange av dem og se heller.. 🤔

Har begynt å se etter anna motor til den.. Har lyst til å bygge turbo på en M54B30 og sette i… Men frem til det, så blir det nok bare ut og cruise i mellomtiden… 😎👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...