Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, TRF-Racing skrev:

Bare vær obs på at den deler automatkasse med 2,0d, og er derfor ikke veldig godt egnet for trimming (selv om motoren er det). For noen betyr ikke dette noe, for andre betyr det gansek mye.

Takk for tipset, så det er samme greia som på E60 ja... Da blir det nok vanskelig å ikke gå for manuell eller 330D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Skare1 skrev:

Den der var utrolig fin. Ganske bra utstyrt også.

Vanvittig mye bil for pengene -en eiers E60 525d nylig eu-godkjent til bare 30k:

https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86423609&fks=86423609

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, DanielStance skrev:

Prøv å prute :) Bulk + rust på kanal, dugg i frontlykter + grøftelys.

Men, syns ikke interiøret var noe pent.

Skal nok ikke ha bilen, men hvis jeg var desperat etter bil hadde jeg sikkert prøvd å prute :P

Smak og behag, som alt annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, den var taxikjørt. Særdeles spartansk utstyrt også, men hadde ny (eventuelt byttet) girkasse i 2014. Uansett et bra kjøp dersom det andre tekniske på bilen var bra. Litt m-plast og brukt sportsinteriør så er mye av jobben gjort uten at det koster skjorta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, mcbanan skrev:

Er ikkje det her ein veldig bra pris? https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=86442845

Såg den idag tidleg, og hadde forventa den skulle dukke opp her iløpet av dagen.

Den så fin ut og om km-stand er riktig og den er like fin som den ser ut som vil jeg tro det er mye bil for pengene :) Den poppet opp hos meg også tidligere da jeg har lagret E46 ix/xd som et søk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...