Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Eieren var jo ganske aktiv her, så står endel innpå her, men akkurat hva som skjedde i slutten der vet jeg ikke.

Den hadde vel en liten ulykke på vei hjem fra ringen, men ble reparert etter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kontra etter en drift og gikk i veggen på langstrekka på Rudskogen :) Ble passe flat i fronten etter det, dessverre. Forsikringen dekket ikke banekjøring så da hadde det blitt dyrt å bygge den opp igjen.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, DanielStance skrev:

M|Fjeld, krasj, Rudskogen.

Det er alt jeg vet. :P

Huff, var det Fjeld sin :( Det kobla jeg ikke i det hele tatt, men når du sier det så husker jeg det var noe styr med en som sovna bak rattet og greier. 

Fryktelig leit at det endte slik, håper det gikk bra med han i krasjen? Surt å ikke få dekka noe på forsikringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Huff, var det Fjeld sin :( Det kobla jeg ikke i det hele tatt, men når du sier det så husker jeg det var noe styr med en som sovna bak rattet og greier. 

Fryktelig leit at det endte slik, håper det gikk bra med han i krasjen? Surt å ikke få dekka noe på forsikringen...

Nei det var på vei hjem fra Tyskland eller noe. Skjedde en stund før denne krasjen.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fredrik 90 skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98362828

Dette er det jævligste jeg har sett på lenge...hva i allverden har skjedd med denne bilen? 😳 

Står at den er smelt på bane, ser den har Nurburgring klistremerker...tipper det ble en passe dyr affære i såfall :( 

Den ble vel både ødelagt i tyskland, hvor bakpart ble ødelagt. Også på Rudskogen hvor hele fronten ble smadret. Ble vel ganske godt missbrukt den der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...