Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Screenshot_20190207_193145_no_finn.android.thumb.jpg.8066f4d5f9df0e93187d5713d87ec67e.jpgScreenshot_20190207_194215_no_finn.android.thumb.jpg.4b8a0c4f97c30736ea567797e5e151c7.jpg

10 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Ble plutselig en M530i... 

Var jo en 520i imorges. 😂 

M5 killer, ikke vinterdekk (som faktisk er avbilda i annonsen), 2.2 liter rekkesekser som gir god lyd osv.. 

Virker jo helt korka han som har laga annonsen 🤪 

 

Screenshot_20190207_193156_no_finn.android.thumb.jpg.e1a58a86db907240940b94edf3d3914c.jpg

Screenshot_20190207_193145_no_finn.android.thumb.jpg.8066f4d5f9df0e93187d5713d87ec67e.jpg

Screenshot_20190207_193918_com.facebook.katana.thumb.jpg.1a7e87ce85c4a39ed2072daa62adba74.jpg

Screenshot_20190207_193933_com.facebook.katana.thumb.jpg.b98cc32bc3f7f762348bfd5ca3d85e9f.jpg

 

Screenshot_20190207_194215_no_finn.android.thumb.jpg.4b8a0c4f97c30736ea567797e5e151c7.jpg

 

Også til slutt et svar fra selger til en som spurte hvorfor bilen var verdt 200k.. (lånt fra Facebook)

Screenshot_20190207_193756_com.facebook.katana.thumb.jpg.be210381507bd0bfb59b707f3e874ca0.jpg

 

 

 

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

 

Drøyt den sto vel med M54B22 til morgen idag. Brått er det bytta motor, diff, drivverk, bremser og tilhørende? Uansett det som trekker ned her for min del spesielt til den prisen er feil kmstand på cluster forhold til bilen og airbag lampe. Sikkert bare meg men jeg får helt abstinenser av det lille der. Virker som selger ikke har kontroll på hva som står på bilen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RemyNG skrev:

Drøyt den sto vel med M54B22 til morgen idag. Brått er det bytta motor, diff, drivverk, bremser og tilhørende? Uansett det som trekker ned her for min del spesielt til den prisen er feil kmstand på cluster forhold til bilen og airbag lampe. Sikkert bare meg men jeg får helt abstinenser av det lille der. Virker som selger ikke har kontroll på hva som står på bilen eller ikke.

Enig! 

Annonsen blir så dum og useriøs at jeg rett og slett meldte inn regelbrudd.. 

Blir irritert når jeg ser slike misvisende og dumme annonser fra firmaer som bør/skal være seriøse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

EDIT: De 2 siste bildene kan slettes da de kommer lenger opp i innlegget, prøver å slette dem, men kommer tilbake.. Noe bugs ute å går?

Du må slette de fra opplastnings-saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kolstad Jr. skrev:

Enig! 

Annonsen blir så dum og useriøs at jeg rett og slett meldte inn regelbrudd.. 

Blir irritert når jeg ser slike misvisende og dumme annonser fra firmaer som bør/skal være seriøse...

Greit nok at forhandler er useriøs og ikke greier å annonsere bil riktig, men personen som sender mail om ditt-og-datt fremstår som en idiot i mine øyner. Mulig jeg begynner å bli gammel bare🐢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, stoltbmwelsker skrev:

Ser ikke problemet med å oppdatere annonsen hvis han har byttet motor? Skal han oppdater under hele prosessen: "motorbytte på gang" osv mener du? 

Problemet er vel egentlig mye feilinformasjon i annonsen. Med så mye feilinformasjon, fremstår den totalt useriøs, spesielt når det er en forhandler som legger ut! 

Altså, er du forhandler, legger ut en bil som skal fremstå strøken til en slik pris, så burde i det minste alt av informasjon i annonsen være korrekt! Hvis du ikke er enig med meg, så er det helt iorden, dette er mitt (og mange andre sitt) syn på saken.

Kanskje kan selger kommentere saken selv, og få "forsvare" seg på en ryddig måte. Liker aldri å henge ut noen, noe jeg svært sjeldent gjør, men føler det er viktig som BMW-entusiast å informere andre entusiaster om slike ting.

Håper selger innser at dette ikke er en OK måte å prøve å selge bil på, og rydder opp i annonsen sin :) 

 

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Problemet er vel egentlig mye feilinformasjon i annonsen. Med så mye feilinformasjon, fremstår den totalt useriøs, spesielt når det er en forhandler som legger ut! 

En ting til jeg reagerer på, er at det skrives at "Selges i kommisjon for kunde.".
Ut i fra hvem som har hatt tråd her på Bimmers, samt svar fra daglig leder som vises i denne posten, er eier av bilen daglig leder i firmaet. Er dette innafor hvis det stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Oyvinds skrev:

En ting til jeg reagerer på, er at det skrives at "Selges i kommisjon for kunde.".
Ut i fra hvem som har hatt tråd her på Bimmers, samt svar fra daglig leder som vises i denne posten, er eier av bilen daglig leder i firmaet. Er dette innafor hvis det stemmer?

Er mye som ikke henger på greip her og jeg reagerte også på akkurat det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå E39. Først og fremst fin bil. Prisen og generelt hva som står i annonse vil jeg ikke diskutere da jeg ikke har nok kjennskap til E39-markedet eller oppgraderingene. Men at det står selges i kommisjon for kunde er innafor. Det ser jeg ofte selv om de er ansatt, men av og til står det også selges for ansatt. Da er det fortsatt den ansattes bil og IKKE firmaet sitt, men det er enklere og selge den via firmaet. Firmaet har ikke tatt bilen i innbytte og heller ikke kjøpt den, derfor er det fortsatt den ansattes eiendom og den ansatte kan være kunde. Ser ikke problemet med dette. Samme var det med en i3 jeg så på, selges for kunde, når jeg kom for å se den så viste det seg at det var en ansatt sin. Helt i orden for meg :) At den nå er listet som 530i er vel fordi de har byttet motor(uten å ha sett nærmere på annonsen fra siden den var en 520i). Mer attraktivt med en bil hvor ting er gjort enn å skrive "deler følger med, veldig enkelt, er bare å ... blablabla". 

Man kan diskutere hvorvidt det burde stått 520i med motorbytte til 3L eller om km.-stand på bil eller motor burde vises, jeg mener den høyeste av de burde vises og heller komme fram i tekst, men det er ikke mitt bord å diskutere :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...