Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, FakeMechanic skrev:

C205 coupe, sedan og stasjonsvogn er faktisk ganske pene. 2016 C63 coupe stiller sterkt mot M4! 

Syns de nyeste modellene også er noe gubbete.

Jeg er nok ingen Mercedes mann enda men kanskje det endrer seg når jeg passerer femti.

Skal sies de lager gode V8 motorer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BrokeBoi skrev:

I utgangspunktet en kjempeflott bil, men jeg mener Audi-ringene må være krom da det er detaljer som Quattro nederst i grillen og det grå på sidene og midten nederst av frontfangeren som på en måte går igjen, nå så det bare rart ut... Samtidig var det litt mye quattro i fronten, men dette er en smal sak :) Prisen var alt for høy i forhold til tilsvarende, men det finner han sikkert ut selv :) 

F0516BD3-36B0-4AD3-93AC-97E2E7013E4D.thumb.jpeg.a41c56cb3beeb78017221039b2df58d8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Marius2002 said:

I utgangspunktet en kjempeflott bil, men jeg mener Audi-ringene må være krom da det er detaljer som Quattro nederst i grillen og det grå på sidene og midten nederst av frontfangeren som på en måte går igjen, nå så det bare rart ut... Samtidig var det litt mye quattro i fronten, men dette er en smal sak :) Prisen var alt for høy i forhold til tilsvarende, men det finner han sikkert ut selv :) 

 

Det er ihvertfall ikke noe tvil om at det er quattro på den.394_1281942979.thumb.jpg.7326faf2ce9ba899553d21688b9e4830.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@BrokeBoi her dukket det opp litt jeg overså i sted. I tillegg til at en hver minste tvil om quattro er borte så ser jeg noen instrumenter på A-stolpen som jeg ikke helt ser vitsen med. Selv har jeg en A-stolpe bred som en låvevegg så jeg kan umulig skjønne at noen vil seg selv så vondt med å gjøre den enda bredere. Og hvilke faktorer må vedkommende holde øye med på en slik bil som ikke bilens instrumentpanel eller Audi MMI viser? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutes ago, Marius2002 said:

@BrokeBoi her dukket det opp litt jeg overså i sted. I tillegg til at en hver minste tvil om quattro er borte så ser jeg noen instrumenter på A-stolpen som jeg ikke helt ser vitsen med. Selv har jeg en A-stolpe bred som en låvevegg så jeg kan umulig skjønne at noen vil seg selv så vondt med å gjøre den enda bredere. Og hvilke faktorer må vedkommende holde øye med på en slik bil som ikke bilens instrumentpanel eller Audi MMI viser? 🤔

De instrumentene er nok for å måle trykket i NOS flaskene i bagasjerommet. Det er tross alt en A6 med RS6 embelemer, så bilen må jo prøve og leve opp til RS6 navnet på en eller annen måte.

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=174936353

"Denne motoren har kjede og ikke reim = skal aldri skiftes." sa forhandleren om N47-motoren. Lurer på om man får dekket alle kostnadene om kjedet havarerer. Folk som handler i god tro og ikke kan nok om BMW kan jo tro på vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, BrokeBoi said:

Illusjonen fungerer best hvis folien er gjennomtenkt og lagt på noen få paneler som er i metall og ikke plastikk fangere.
Men følger du litt med på sosial media, så har du sett den 1000 ganger. Det blir som camo trenden, no offense men det er en ting som jeg er virkelig lei av å se i bil miljøet...det var kult de første gangene man så det men etterhvert har det blitt, "Gratulerer, bilen din ser ut som en ku"

22 things you didn't know about cows | MNN - Mother Nature NetworkBMW M3 E92 Coupé - 29 October 2014 - Autogespot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2020 den 0.15, FakeMechanic skrev:

Illusjonen fungerer best hvis folien er gjennomtenkt og lagt på noen få paneler som er i metall og ikke plastikk fangere.
Men følger du litt med på sosial media, så har du sett den 1000 ganger. Det blir som camo trenden, no offense men det er en ting som jeg er virkelig lei av å se i bil miljøet...det var kult de første gangene man så det men etterhvert har det blitt, "Gratulerer, bilen din ser ut som en ku"

BMW M3 E92 Coupé - 29 October 2014 - Autogespot

Haha, god beskrivelse, men jeg synes faktisk folie som den som du har avbildet der er dritkult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...