Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  På 18.11.2014 den 10.00, Saltkjelen skrev:

Jeg kan nesten forstå de som kjøper en gammel E30 som sommerbil, men de som kjøper den som konebil kan ikke være mye glad i kona si!

Hahahaha den var god :P !   er jo så sant det kan få blitt

Skrevet
  På 18.11.2014 den 10.00, Saltkjelen skrev:

Jeg kan nesten forstå de som kjøper en gammel E30 som sommerbil, men de som kjøper den som konebil kan ikke være mye glad i kona si!

Hva hvis konen vil ha en E30 og kjøper den selv hvis ingen andre vil kjøpe den til henne?... ;-)

Helt generelt er ikke E30 så mye dårligere sikkerhetsmessig enn det meste annet fra 80-tallet og tidligere. Godt vedlikeholdte litt dyrere biler fra den tiden er jo noe av det kuleste man kan kjøre rundt i nå, men ingen har nevnt at sikkerheten er på nivå med motorsykler (ok... kanskje litt bedre, men ikke mye)... :-s

Skrevet

Kona her vil ha E12, de er vist så innmari "søte" mener ho :) Men ho får ikke lov av meg fordi ho vil kjøre den hele året...:P

Denne kunne jeg tenkt meg, dette er det peneste interiøret man kan ha i en E34 hvis det er vedlikeholdt. Denne ryker fort tror jeg, vinterbil ;)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.2131&sort=7&make=0.749&ref=fas&finnkode=53545574

Skrevet
  På 18.11.2014 den 20.58, Fredrik 90 skrev:

Kona her vil ha E12, de er vist så innmari "søte" mener ho :) Men ho får ikke lov av meg fordi ho vil kjøre den hele året... :P

Denne kunne jeg tenkt meg, dette er det peneste interiøret man kan ha i en E34 hvis det er vedlikeholdt. Denne ryker fort tror jeg, vinterbil ;)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.2131&sort=7&make=0.749&ref=fas&finnkode=53545574

Du får løpe og kjøpe den, og legge ut 520'en for salg etterpå? ;)

Skrevet
  På 18.11.2014 den 21.01, Shattered skrev:

Du får løpe og kjøpe den, og legge ut 520'en for salg etterpå? ;)

Har ikke plass til en bil til, men hadde jeg hatt det så hadde jeg gjort det ;) Men å selge "Originalwagen"...? Aldri!!

Skrevet (endret)

E30 er ikke duganes som konebil, fruen i huset her fikk bil med stort panser, så hu har litt og dytte med (e38 740il) å vips nå era uten lappen ,haha :-P

Endret av stig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...