Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

BMW M5 M-Performance 520d M-Performance M-Performance, det blir som å dytte en agurk ned i buksa og late som det er penisen din, mens du henger et skilt rundt halsen der det står "SE JEG HAR STOR PENIS".

Endret av sluquet
Skrevet
2 timer siden, turbowrx skrev:

Kjenner bil og eier. Rust er grunnen for salg. Karosseriet er "ferdig" for å si det sånn.. 

Han nevner i salgsannonse at han er bekymret for motor også? Hvis det er tilfellet så er jo ikke bilen vært noen ting. Er motor gir og drivverk bra så er det i hvert fall det. 

Skrevet
41 minutter siden, lagunilla skrev:

Skyt meg.. blir flau bare av å lese annonsen.

"Bilen er veldig komfort å kjøre, man marker ikke når man kjører på 240 km i time"

Er det mulig...

Det lurer jeg også på selv. Selv i orginal stand uten å være tynget ned av alt det Msport stæsjet, så ville den vel ikke komme opp i de hastighetene?

Skrevet

Den gjør vel 220-ish originalt, og siden det står et høyere tall enn 177HK i annonsen kan man anta at den er tunet. 240 km/t på speedometeret er kanskje ikke helt utenkelig, men det er nok ikke noe jeg hadde skrytt av i en finn-annonse.

Skrevet
5 timer siden, -Erik- skrev:

Han nevner i salgsannonse at han er bekymret for motor også? Hvis det er tilfellet så er jo ikke bilen vært noen ting. Er motor gir og drivverk bra så er det i hvert fall det. 

Planen er å dra for å se på bilen mtp. Det med motoren, visste ikke om det med motoren før idag..

Skrevet
4 minutter siden, turbowrx skrev:

Planen er å dra for å se på bilen mtp. Det med motoren, visste ikke om det med motoren før idag..

Det stod ikke i annonsen da den ble publisert. 

Skrevet
9 timer siden, M// skrev:

Det stod ikke i annonsen da den ble publisert. 

Ikke når den ble lagt ut nå nei, men 16 timer etter den ble publisert ble den endret og en setning vedr. motor lagt til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...