Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, awt skrev:

Jeg sliter fortsatt med å forstå hvorfor folk legger ut screenshot av bilder kontra å bare legge ut bilde i seg selv?

Er det noe som er enklere ved å gjøre det på denne måten? Hva har jeg gått glipp av?

Det er jo helt totalt ubrukelig på absolutt alle måter. Hadde vært "interessant" å sett hvordan bilde-appen på telefonen så ut til de som gjør slikt.

På min telefon går det ikke an å lagre bilder fra finn appen. Så derfor må jeg ta screenshot om jeg skal lagre bilder fra finn. Men er jo en idè å «croppe» bildene i ettertid. Går ut ifra at han har brukt bildene fra den «gamle» anonsen.

Endret av OddM///
Skrevet
55 minutter siden, OddM/// skrev:

På min telefon går det ikke an å lagre bilder fra finn appen. Så derfor må jeg ta screenshot om jeg skal lagre bilder fra finn. Men er jo en idè å «croppe» bildene i ettertid. Går ut ifra at han har brukt bildene fra den «gamle» anonsen.

Altså ren latskap, som så mye annet. :)

Det med finn er "greit nok" (egentlig ikke, da man bør ta egne bilder, evt. kan man lagre bildene via nettleser), men veldig mange gjør jo dette med bilder som allerede ligger på egen telefon. 🙄

Skrevet
6 minutter siden, scoot skrev:

Spesiell farge, det er nok ikke en farge "for alle". Personlig syns jeg den er helt nydelig, men det er meg!

Helt enig. Syns bare det er litt merkelig at «ingen» vil ha en M4 i den fargen.

Skrevet
11 minutes ago, Solberg93 said:

Helt enig. Syns bare det er litt merkelig at «ingen» vil ha en M4 i den fargen.

Enig, men i den prisklassen tar nok ting litt ekstra tid og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...