papertiger Skrevet Torsdag kl. 19:50 Skrevet Torsdag kl. 19:50 29 minutes ago, Daniel. said: Ryddig E46 330i til beskjedne 270k 😅 https://www.finn.no/mobility/item/370906233 Har lagret den under «Sommerbil»-mappa mi på Finn. En utrolig lekker og ubesudlet utgave, også manuell! Kunne godt tenkt meg denne, men skulle aller helst vært uten tak. fupsaker, Orjan, HalvorK og 1 annen reagerte på dette 4
Daniel. Skrevet Torsdag kl. 20:08 Skrevet Torsdag kl. 20:08 22 minutter siden, papertiger skrev: Har lagret den under «Sommerbil»-mappa mi på Finn. En utrolig lekker og ubesudlet utgave, også manuell! Kunne godt tenkt meg denne, men skulle aller helst vært uten tak. Ja den var egentlig ganske riktig. Kunne gjerne hatt en mer spennende farge, men når lakken er i bra stand så er ikke sølv så gale heller papertiger reagerte på dette 1
Andreas_R Skrevet Torsdag kl. 20:54 Skrevet Torsdag kl. 20:54 https://www.finn.no/417152359 Begynner å komme ned i pris nå, men tror den må enda lenger ned for å bli solgt. Begynte vel på 249. Fin skute! Men kanskje litt kjedelig med standard skinn og svart svart?
Snagg30 Skrevet Torsdag kl. 21:02 Skrevet Torsdag kl. 21:02 F90 prisene begynner å bli pene nå! Comp utgave til 1.170k https://www.finn.no/mobility/item/415191563 Pen F90 uten competition pakke som jeg selv hadde gått for den dagen jeg skal kjøpe meg noe slikt. Under 1 million nå https://www.finn.no/mobility/item/414556556 Orjan, Fahad, Lars S og 2 andre reagerte på dette 5
Eystein Ose Skrevet Torsdag kl. 21:40 Skrevet Torsdag kl. 21:40 På 16.7.2025 den 13.48, Lars89 skrev: E28 med S50 for drøyt 300k. Må jo være god deal? Ble fort solgt ihvertfall https://www.finn.no/416922403 Gikk tilbake til han som bygde bilen nå. Ned i Pedi land sveigis reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet Fredag kl. 08:33 Skrevet Fredag kl. 08:33 @Snagg30 Nå har du vurdert disse bilene i snart 3 år, så jeg synes du skal bli med i klubben nå! fupsaker og Orjan reagerte på dette 2
Olaandref Skrevet Fredag kl. 10:50 Skrevet Fredag kl. 10:50 https://www.finn.no/mobility/item/416853412 549999,- Det var da "litt" i overkant for en bil med diverse mangler..
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 11:26 Skrevet Fredag kl. 11:26 33 minutter siden, Olaandref skrev: https://www.finn.no/mobility/item/416853412 549999,- Det var da "litt" i overkant for en bil med diverse mangler.. "Litt" i overkant? Han er jo fullstendig på jordet… Da hadde jeg heller kjøpt en E28 M5 fra utlandet..
Snagg30 Skrevet Fredag kl. 11:32 Skrevet Fredag kl. 11:32 2 timer siden, BrokeBoi skrev: @Snagg30 Nå har du vurdert disse bilene i snart 3 år, så jeg synes du skal bli med i klubben nå! Tror jeg er inne på M5 snart hver eneste dag og har gjort det som du sier de siste årene, men får det aldri helt til å klaffe med bruken. Blir det F90 så blir det fruen som kjører den da jeg har 911’a, og utifra hvordan tilstanden på Cayenna har blitt siden vi kjøpte den er det helt uaktuelt å la henne kjøre F90. Jeg la inn bud på bil med suge motor i går som jeg tror jeg fikk tilslag på så da blir det å vente litt til før det blir F90, men den bilen skal jeg eie en dag. Verdens fineste sedan Orjan, Markus E30 og fupsaker reagerte på dette 3
BrokeBoi Skrevet Fredag kl. 11:45 Skrevet Fredag kl. 11:45 (endret) @Snagg30 Forståelig at det blir litt komplisert med den bilparken du allerede har, men forhåpentligvis vil din tid komme om ikke altfor lenge. Regner med at jeg fortsatt har min når det skjer, for jeg har ingen planer om å selge noensinne. Det interessante er at jeg også har fulgt nøye med på F90 markedet de siste årene og begynner egentlig å få veldig god kontroll på hva som finnes der ute. Stort sett forsvinner de godt speccede modellene innen en uke, mens de litt dårligere utstyrt oftest blir liggende i mange måneder. Må vel si at prisene har holdt seg vanvittig bra de siste 3 årene, og eneste gangen jeg har sett en Competition under 1 mill var en middels utstyrt modell med godt over 100k km på telleren. Snakker vi om europeisk hest på panseret angående den bilen med sugemotor? Endret Fredag kl. 11:46 av BrokeBoi
Olaandref Skrevet Fredag kl. 11:52 Skrevet Fredag kl. 11:52 22 minutter siden, Fredrik 90 skrev: "Litt" i overkant? Han er jo fullstendig på jordet… Da hadde jeg heller kjøpt en E28 M5 fra utlandet.. Ja, derfor jeg satte det i hermetegn. Lurer på hvor enkelte henter prisene de forlanger fra 😵💫
Fredrik 90 Skrevet Fredag kl. 12:25 Skrevet Fredag kl. 12:25 31 minutter siden, BrokeBoi skrev: @Snagg30 Forståelig at det blir litt komplisert med den bilparken du allerede har, men forhåpentligvis vil din tid komme om ikke altfor lenge. Regner med at jeg fortsatt har min når det skjer, for jeg har ingen planer om å selge noensinne. Det interessante er at jeg også har fulgt nøye med på F90 markedet de siste årene og begynner egentlig å få veldig god kontroll på hva som finnes der ute. Stort sett forsvinner de godt speccede modellene innen en uke, mens de litt dårligere utstyrt oftest blir liggende i mange måneder. Må vel si at prisene har holdt seg vanvittig bra de siste 3 årene, og eneste gangen jeg har sett en Competition under 1 mill var en middels utstyrt modell med godt over 100k km på telleren. Snakker vi om europeisk hest på panseret angående den bilen med sugemotor? Hva tenker du er "must have" på en F90 M5? Jeg har fulgt litt med men ikke godt nok til å danne meg ett godt bilde. Jeg synes G30/31 karosseriet er noe av det fineste BMW har laget, helt der oppe med E39 i mine øyne. Så en slik bil skal jeg ha igjen en gang, enten i form av M550i, M5 eller Alpina B5/D5S. Jeg har også en annen teori og det er at når disse bilene kommer under millionen så tror jeg de stabiliserer seg der. Jeg tror aldri vi får se F90 M5 nede på 700 000 kr tallet, til det er de rett og slett for gode. Mens G90 M5 derimot, stakkars folk som kjøper de nye i dag. Dette blir en 1,2 millioners bil i løpet av ett par år (brannfakkel).
E.C. Skrevet Fredag kl. 13:29 Skrevet Fredag kl. 13:29 1 hour ago, Olaandref said: Ja, derfor jeg satte det i hermetegn. Lurer på hvor enkelte henter prisene de forlanger fra 😵💫 Han der har jo fakturert inn hver time som har blitt brukt til ombygging og godkjenning virker det som 🫣
Olaandref Skrevet Fredag kl. 13:33 Skrevet Fredag kl. 13:33 3 minutter siden, E.C. skrev: Han der har jo fakturert inn hver time som har blitt brukt til ombygging og godkjenning virker det som 🫣 Samme slo meg, pluss hver minste skrue 😅 E.C. reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet Fredag kl. 14:21 Skrevet Fredag kl. 14:21 1 hour ago, Fredrik 90 said: Hva tenker du er "must have" på en F90 M5? Jeg har fulgt litt med men ikke godt nok til å danne meg ett godt bilde. Jeg synes G30/31 karosseriet er noe av det fineste BMW har laget, helt der oppe med E39 i mine øyne. Så en slik bil skal jeg ha igjen en gang, enten i form av M550i, M5 eller Alpina B5/D5S. Jeg har også en annen teori og det er at når disse bilene kommer under millionen så tror jeg de stabiliserer seg der. Jeg tror aldri vi får se F90 M5 nede på 700 000 kr tallet, til det er de rett og slett for gode. Mens G90 M5 derimot, stakkars folk som kjøper de nye i dag. Dette blir en 1,2 millioners bil i løpet av ett par år (brannfakkel). For meg er must haves på F90 fullskinn interiør (gjerne i en farge som ikke er svart), alcantara taktrekk, keramiske innfatninger og B&W lydanlegg. Jeg hadde ingen av disse delene på 530e, så det å da gå over til F90 gjorde at oppgraderingen føltes mye større ut til tross for at det er "samme" bil. Interiøet blir ordentlig premium med alt dette. ACC er også viktig for å ikke få noen blanke knapper på rattet, men jeg har til gode å finne noen F90er i Norge uten dette. M5CS leveres uten ACC, men der har de laget en spesiell layout på knappene som gjør at man ikke får noe blankt allikevel. Tilhengerfeste er nok fint å ha, men personlig skulle jeg ønske at min ikke hadde dette. Grunnen til det er at med tilhengerfeste er det ingen andre enn standard diffuserinnsats som funker på bilen. Mange F90er i Norge har tilhengerfeste, og dette er grunnen til at du ser en del F90er med alle slags mulige M-performance og/eller karbondeler utvendig, men helt standard diffuser. De har ikke "glemt" å gjøre noe med diffuseren, det finnes rett og slett ingen andre alternativer. Nightvision er heller ikke et must for meg, men så klart fint å ha. For de som skal ha ettermarkedsluftinntak så kan den potensielt stå i veien for enkelte varianter. Fredrik 90 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå