Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Denne f10 525d er interessant for meg, men er ikke "norsk". http://finncdn.no/mmo/2015/6/vertical-3/24/8/609/727/88_81342008_xl.jpg
Importert fra Tyskland.

Er det noe jeg bør være ekstra oppmerksom på i så henseende?
Avslører f.eks. slitt lykkeglass at den er kjørt mer enn det teller viser?
F.eks. kan man sjekke opp distansen den står oppgitt med?

88_81342008_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tror folket om prisen på denne her , jeg skal selge og lurer på om jeg har priset meg rett, mener det er et pent eksemplar jeg har her som er godt utstyrt som burde være verdt noen kroner mere en kjipe opprusta oppripa og bulkete 5 serier med stoffseter, men som sagt hva tror dere ? 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61029953&searchclickthrough=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen farge som Gabz sier, men er nok fin køtralle dette her :) skal jeg være kresen så skulle den gjerne hatt msport og navi, men hey.. kan ikke alltid få alt :) pluss ettermontering er det gøyeste :P

 

Men er det dugg i den frontlykta, eller bare skittent glass?

 

Bare bildet som lyver da lyktene ser helt fine ut, bilen så velholdt ut og virket helt flott under prøvekjøring. Den har vel et "snev" av msport, S704A M Sports suspension.

Endret av Kubiskisk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tror folket om prisen på denne her , jeg skal selge og lurer på om jeg har priset meg rett, mener det er et pent eksemplar jeg har her som er godt utstyrt som burde være verdt noen kroner mere en kjipe opprusta oppripa og bulkete 5 serier med stoffseter, men som sagt hva tror dere ? 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61029953&searchclickthrough=true

Jasså mister, skal du selge godbilen nå? =)

 

I forhold til pris, så har jeg sett bedre eksemplarer som er nyere og med mer utstyr gå for mindre, men så er det mange "dårlige" som prises høyt også.

E39 markedet er litt berg og dal bane fortiden. Du er noen tusenlapper for høyt. Skal du selge fort, burde du prise litt lavere. Evt. så kan du nevne at du er villig til å diskutere pris. Jeg personlig ville prisa meg mer riktig i forhold til de andre e39 som er på finn.no.

 

Fin e39 har du, ikke noe tvil om det =) Lykke til med salg =)

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke noen hast med salget men tror nok muligens jeg må ned noen lapper i pris jeg også. skal begynne i ny jobb til høsten der det blir litt problematisk og kjører rundt med senka bil og lavprofil felger rundt omkring i oslo-akershus hele året, men da må man bare handle seg en ny bmw igjen da værre er det ikke :) titter litt på 3 serie e91 med 2.0d og 177hk, dem har vel lavt forbruk samtidig greit med drag .

 

men skal nevne at pris kan diskuteres ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ingen av de har nice bbs lemans og senk omtrent,men fine biler var det så nå nok ned noe i pris, men har litt is i magen enda.

 

Ikke meningen å være frekk, men kopifelger fra GS Bildeler er vel ikke noe som gjør at bilen er verdt så veldig mye mer enn andre tilsvarende biler?

 

Som Shattered nevner så er det i utgangspunktet ikke ønskelig at man linker til egne annonser her (uavhengig av grunn). Slikt passer bedre i tråden om bilen din, eller i tulletråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markedet flyter over av E39er med billig senk og kopifelger. Lettere å selge original bil med litt utstyr tror jeg. Hva harru shoppa, Einarsson?

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...