HenrikSolberg Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Altfor dyr ja. ...Så den på veien senest i dag. Det er en flott bil Nei var ikke akkurat velutstyrt, og ja når du sier det så var det dårlige bilder for en såpass dyr bil. Har dog aldri sett en såpass senket/stylet F10 på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Kjente jeg ble sugen.. Litt stiv pris, da. http://www.finn.no/63837913 Endret September 4, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Litt stiv pris!? Altfor dyr! Må ned rundt 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Det kan du da ikke mene. 45.000 for en 530d i original og grei stand. Jeg har hatt god respons på min 520d til 45. Og rekner med den blir solgt euok for 45.000. Og den har gått 100 mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Grei stand? Rust i hjulbuer, noen bulker, rust i kanaler...! Hah, og attpåtil har den verken noe utstyr som gjør at den skiller seg ut, eller farge. Mangler M-sport.. Men man skal vel aldri si aldri, siste idioten er ikke født enda. Som min far pleide å si... Uten å være for uhøflig. Jeg tror ikke at du får solgt din bil for 45k, men heller 25-30k om du er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Min er original M-sport med en del optiske skavanker, og jeg hadde solgt bilen på dagen om jeg kunne fått en sånn pris (som den i linken). Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 (endret) Grei stand? Rust i hjulbuer, noen bulker, rust i kanaler...! Hah, og attpåtil har den verken noe utstyr som gjør at den skiller seg ut, eller farge. Mangler M-sport.. Men man skal vel aldri si aldri, siste idioten er ikke født enda. Som min far pleide å si... Uten å være for uhøflig. Jeg tror ikke at du får solgt din bil for 45k, men heller 25-30k om du er heldig. Jeg har hatt flere interesserte på bilen. Men flesteparten ville ha en eu kontroll først.. Så jeg tok den, og reiste nå i nordsjøen. Men har 2 stk. som har ringt og sier di vil hente om bilen blir euok. Men vi får nå se da Hadde jeg vert en "luring" som ikke forteller ting akkurat slik som det er hadde nok bilen vert solgt. Hadde jeg latt felgene følge med bilen hadde den vert solgt. Tror du må sette deg mer inni e39 markedet Velg 520d fra 2001, alså facelift. Og trykk fra priset fra lav til høy, så er der ikke mange bilene under 40 Og velger man 525d og oppover, så begynner den laveste på 47 eller no? Endret September 4, 2015 av Skulebollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63683131&searchclickthrough=true Mistenkelig billig? Noen som bor i Tromsø som kan kikke på denne for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 204000 i heftelser, tipper det er glemt av et 1-tall først i prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Mulig det er glemt et tall ja. Angående heftelser er det hva som var når han tok opp lån. Kan være 5 000 i lån igjen nå, for dette blir ikke soppdAtert før alt er nedbetalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Det kan du da ikke mene. 45.000 for en 530d i original og grei stand. Jeg har hatt god respons på min 520d til 45. Og rekner med den blir solgt euok for 45.000. Og den har gått 100 mer Enig med det du sier her mister diesel E39 holder seg spesielt godt i verdi (spesielt de med noe større motor) Eneste minus med E39 530d er dens dyre forsikring. Er denne riktig priset? (04 E60 530d) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63838215&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Var ikke denne alt for billig?http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63697683&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 (endret) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63683131&searchclickthrough=true Mistenkelig billig? Noen som bor i Tromsø som kan kikke på denne for meg? Var ikke denne alt for billig? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63697683&searchclickthrough=true Her er det nok noe som ikke stemmer, står det samme i begge desse linkene bare med forskjellig navn. Endret September 5, 2015 av torbfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Hmm, tror jeg legger fra meg planene om å kjøpe noe av han her ass. Nå er F10-annonsen slettet også. Ut ifra den lille infoen i annonsen ser jeg ingen grunn til at disse skal være så billige? Begge var greit utstyrt med kilometerstand som er helt innafor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 5, 2015 Share Skrevet September 5, 2015 Grei stand? Rust i hjulbuer, noen bulker, rust i kanaler...! Hah, og attpåtil har den verken noe utstyr som gjør at den skiller seg ut, eller farge. Mangler M-sport.. Men man skal vel aldri si aldri, siste idioten er ikke født enda. Som min far pleide å si... Uten å være for uhøflig. Jeg tror ikke at du får solgt din bil for 45k, men heller 25-30k om du er heldig. Veldig enig ang. rust, E39 som har påbegynt så mye rust så er de ikke verdt mye, det koster altfor masse å få på stell. Skal man ha mye for en E39 idag, bør det vere orginal m-sport, bra utstyrt og veldig vedlikeholdt. Er det begynt å ruste langs kanaler er det ikke mye verdt, 530 eller 520... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå