Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde jo valgt E60 M5 any day over en 135I, i bunn og grunn er det å sammenlikne en 1-serie med en 5-serie. Sistnevnte er den bilen folk flest ville valgt, mer eksklusiv, bedre å kjøre og i manges øyne en penere bil. Noe annet er at en M5 er og blir en M5, ekte M er og blir ekte M bil. 135I er bare en 1-serie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e60 m5 er jo en langt mer imponerende konstruksjon, hvorpå 135i er , vel en en serie med stor motor og performance deler. For all del en kul bil, men ikke på langt nær like imponerende rent teknisk. Hadde det stått mellom 1m og m5 hadde jeg dog skjønt det hele mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meg som sammenligner M5 og 135i. Jeg er bare på utkikk etter en liten bil med grei motor og forholdsvis rimelig vedlikehold. I så måte er 135i en aktuell kandidat.

Hadde jeg vært på utkikk etter en ekte M-bil til under 600000 hadde det blitt en treer. Og hadde jeg hatt mer penger hadde jeg bestilt en M2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kjøper har betalt 1500,- i omregistering,

ca. 500,- i drivstoff for å få bilen hjem og 750,- i ny finn.no annonse...

Sikkert et par flere utforutsette utgifter som har dukket opp på veien også.

Men ser man bort i fra det, tjener har 7250,-

I tillegg må han selv forvente noe pruting på sin egen pris og kanskje lage en annonse til fordi han ikke får solgt.

Kult og flippe et salg, virkelig.

Men da bør fortjenesten stå langt høyere enn den risikoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta på en slik «kjøpt bil for 10 tusen, og selger den for 35 tusen» i går. Den var skrytt opp i skyene; nytt hjullager, skiver og klosser var byttet. Det var ikke måte på til mengde arbeid som var lagt ned. Og alt dette var gjort etter eierskifte i november. Hvorpå jeg påpekte at bilen jeg kom kjørende i, fikk nye bremser for 16000 km siden, og de har ikke gravrust rundt navet. Snakket litt generelt videre om bilen, ikke i negativ retning heller, og plutselig kostet den 25 tusen. Litt bransjeskadet så tenker jeg at jeg hadde fått den for 15, men når den ene hjulbua manglet så var det litt no-go for den pene, velholdte en-eiers bilen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...