Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 26.3.2016 at 21.12, Clutch skrev:

hva tenker dere om den?

Fet! 540 sedan er ikke hverdagskost her i Norge. Synd med automat, men.. Var ganske edruelig priset synes nå jeg. Litt skeptisk til kilometerstanden, men selger mener det ikke er rust under og at den ikke bruker olje, så.. Men ser jo semi-shabby 540 touring som går til rundt 100k, og denne virket ganske velholdt! Til tross for at han har vært litt mye på eBay.

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt vanlig (ingen m tech som selger påstår) e34 540i. Kommer fra usa, det er fint mtp rust (og kun det), men så er det jo rust på den.... Edruelig priset? det synes iallefall ikke jeg.

Hadde det faktisk vært en av de über sjeldne M540i greiene (mulig det ikke var akkurat det som var navnet), så hadde jeg vært enig. Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kvitte meg med noen felger og la de ut på torget på finn. Skrev at jeg antar at felgene er replika. Gjett om finn har avvist annonsen:

Sitér

Dette produktet kan ikke annonseres på FINN.no

I henhold til Markedsføringsloven og Varemerkeloven er det ikke tillatt å selge kopi/replika av merkevarer, programvare, spill, musikk etc. Det samme gjelder kopier av samleobjekter som kan forveksles med originalen.

Da lurer jeg på om de har tenkt å fjerne alle fake BBS LM ++ som ligger ute. Kanskje begynne avvise hele bilannonser som selges med kopihjul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, E.C. skrev:

Skulle kvitte meg med noen felger og la de ut på torget på finn. Skrev at jeg antar at felgene er replika. Gjett om finn har avvist annonsen:

Da lurer jeg på om de har tenkt å fjerne alle fake BBS LM ++ som ligger ute. Kanskje begynne avvise hele bilannonser som selges med kopihjul?

Det ble sikkert fanget opp av Data SideBOOT fordi ordet den finner inneholdt replika/kopihjul. Den finner så klart ikke alt, men noe. Muliog du var max uheldig.

De som ikke nevner replika/kopihjul i en annonse blir nok ikke oppdaget, da jeg tviler på Finn har egne folk som ser gjennom alle annonser.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...