Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=83103515&fks=83103515

kjørte innom å så etter denne igår. Den sto nedstøvet ute med reklameskiltene skrudd fast

på halv 12 hehe ser jo jævla fin ut på bildene men det stemte ikke dessverre. Frontlamper var veldig stygge, diffuseren bak var full av tec7 eller no oppå, alle skiver hadde god rusten slitekant og sideskjørta var for korte i front... Mere gadd jeg ikke studere før jeg dro videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Daniel80 skrev:

Hvordan vet du at den har vært skadet? Har du bilnr?

Vet om en Z4M som snurret og ble krasjet i 2013. Den er visst reparert av ett bilopprettings verksted i Bergen og skal være være strøken igjen. Om det er samme bilen så fikk forrige eier skrens på våt vei (pga blankslitte bakdekk) i 50 Km/t ned påkjøringsrampen til sjølinjen fra Nesttun, hekken traff da betongmuren på siden så bilen spratt/ble snurret ut på motorveien hvor den ble truffet av en annen bil. Føreren gikk ut av bilen uten en skramme, og ingen airbagger ble utløst.  (Tror ikke den ble ansett som kondemnert).
Om det er samme bilen så kunne jeg tenkt meg den selv, men er for dårlig plass til barnevogn i den  :/ :D 

Den bilen ble en gang solgt av Ferdinan Motor i Bergen. Mulig at det er de som har importert den.
Vet ikke om bilen du har linket til er den samme da, men isåfall er den veldig billig iforhold til det jeg trodde den ville koste :) 
179757_10152958824545574_1310184919_n.jpg

Ifølge Sandven var skade høyre side foran... Skilt nr BR42960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, e39 m5 er mye bil for pengene (i likhet med de fleste e39). 400 driftsikre hk uten turbolagg er ikke dumt. At de koster 50-100 mindre enn e46m3 er også fordelaktig.

Det eneste jeg kan komme på som har like mye morropotensiale og relativ driftsikkerhet uten trimming er diverse audier, men da får man ikke rwd og man må ta til takke med en bil som går rett frem i svingene..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri fatt på reg.nr på den som var for salg hos Ferdinand og ble bulket rett etterpå i Bergen. Men er rimelig sikker på at det er samme bil som er for salg nå ja. Kilometerstand er jo nesten lik og det kan jo stemme siden den har blitt avregistrert to måneder etter at den ble solgt hos Ferdinand.

Men det jeg reagerer mest på er at eikene på rattet er skikkelig slitte samt det ser ut som det er slitasjemerker rundt volumknotten på radioen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tetten skrev:

Ifølge Sandven var skade høyre side foran... Skilt nr BR42960

 

1 time siden, StigJ skrev:

Fikk aldri fatt på reg.nr på den som var for salg hos Ferdinand og ble bulket rett etterpå i Bergen. Men er rimelig sikker på at det er samme bil som er for salg nå ja. Kilometerstand er jo nesten lik og det kan jo stemme siden den har blitt avregistrert to måneder etter at den ble solgt hos Ferdinand.

Men det jeg reagerer mest på er at eikene på rattet er skikkelig slitte samt det ser ut som det er slitasjemerker rundt volumknotten på radioen...

Jeg kom på at jeg spottet denne i februar 2008, utenfor Ferdinand Motor i Bergen.

IMG_4258_zpsytgbggp8.jpg

IMG_4257_zpsycfhm1tx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Fikk aldri fatt på reg.nr på den som var for salg hos Ferdinand og ble bulket rett etterpå i Bergen. Men er rimelig sikker på at det er samme bil som er for salg nå ja. Kilometerstand er jo nesten lik og det kan jo stemme siden den har blitt avregistrert to måneder etter at den ble solgt hos Ferdinand.

Men det jeg reagerer mest på er at eikene på rattet er skikkelig slitte samt det ser ut som det er slitasjemerker rundt volumknotten på radioen...

Enig. Takk for info. Greit å vite hvor man få info. Helt fantastisk at det fins bilder av bilen der ute. /Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...