Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som det er godkjent på en spesifikk høyde da, så sikkert full faenskap om du blir stoppet med justeringsmulighetene som er på nå uansett.

Skrevet
5 minutter siden, Shattered skrev:

Synd at forgjengeren er 100 prosent finere å se på :P Liker touringen, men baken på sedanen er direkte fæl, synes jeg :o

tja E46 syns jeg har litt mer sportslig preg og ikke så brei. Interiøret på e90 derimot syns jeg er noe av det fineste BMW har laget. Skikkelig bra førermiljø, mye bedre enn f30 blant annet.

Skrevet
1 minutt siden, tennbrikket skrev:

tja E46 syns jeg har litt mer sportslig preg og ikke så brei. Interiøret på e90 derimot syns jeg er noe av det fineste BMW har laget. Skikkelig bra førermiljø, mye bedre enn f30 blant annet.

Interiøret er definitivt pent! Men jeg synes ikke utseendet er noe særlig :P

Skrevet

Syns Pre-LCI E9x er utrolig trist å se på hvis de ikke er M-Sport.

LCI er mye penere, og helt perfekt med M-Sport. :)

16295633_10154296408026769_1160884169_n.

Men den du linket til hadde veldig fint interiør!

Skrevet
4 minutter siden, Gabz skrev:

Bare å bytte baklykter og luke så har du LCI-rumpe :)

Neh. Kjøper ikke Pre-LCI for å bygge om til LCI front og bak. Da er det bedre å vente til man har råd til en faktisk LCI E9x :P

Skrevet

Hehe, ser den :) Ser relativt ofte at det kommer noe LCI'er til veldig hyggelige priser og. Men i bunnen av prissjaktet er det som regel dårlig utstyrt og/eller høy kilometerstand. 

Skrevet
19 minutter siden, Gabz skrev:

Hehe, ser den :) Ser relativt ofte at det kommer noe LCI'er til veldig hyggelige priser og. Men i bunnen av prissjaktet er det som regel dårlig utstyrt og/eller høy kilometerstand. 

For ikke å snakke om at det bare er 316/318/320 :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...