macrorain Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 12 timer siden, DanielStance skrev: Fresht interiør https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98494371 Jeg kjenner faktisk en som hadde den fargen i en Audi. Den var ikke lett å selge videre for å si det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 12 timer siden, DanielStance skrev: Fresht interiør https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=98494371 99% rustfri, 1% rust. Det er ganske mye det på en bil som er 4,775 meter lang. 4,7cm av bilen er i korte trekk(ser vekk fra at bilen er større på midten osv.) rustet. Måler du deg 4,7 cm inn fra bagasjelukekanten og trekker en strek helt ned på hver side, så ser man at det er ganske så stort område. Inkl. inni bilen på samme område. Joda, jeg skjønner hva selger mener. Men folk burde egentlig tenke over hva de egentlig skriver i en salgsannonse. En av Norges best utstyrte biler, vel slik det fremstår så snakker hsn for hele Norges bilpark og da er det jo ikke mer enn standardutstyr idag. Jeg skjønner med godvilje han sikkert mener E39, lige så finner jeg utstyr som mangler eller detaljer. Kunne heller skrevet godt utstyrt istedenfor Norges best utstyrte. En påstand som ikke holder mål. Ikke noe bedre vedkommende som skulle selge den 7-serien som han ikke ville si hvilken motor som stod i, annet enn at det var en 2.0. Puh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 2 timer siden, macrorain skrev: Jeg kjenner faktisk en som hadde den fargen i en Audi. Den var ikke lett å selge videre for å si det slik.. Haha uff nei det kan jeg aldri tenke meg at er noe enkelt å selge. Verste med E39en er jo at det blå interiøret er kombinert med SØLV utvendig farge. 1 time siden, Marius2002 skrev: 99% rustfri, 1% rust. Det er ganske mye det på en bil som er 4,775 meter lang. 4,7cm av bilen er i korte trekk(ser vekk fra at bilen er større på midten osv.) rustet. Måler du deg 4,7 cm inn fra bagasjelukekanten og trekker en strek helt ned på hver side, så ser man at det er ganske så stort område. Inkl. inni bilen på samme område. Joda, jeg skjønner hva selger mener. Men folk burde egentlig tenke over hva de egentlig skriver i en salgsannonse. En av Norges best utstyrte biler, vel slik det fremstår så snakker hsn for hele Norges bilpark og da er det jo ikke mer enn standardutstyr idag. Jeg skjønner med godvilje han sikkert mener E39, lige så finner jeg utstyr som mangler eller detaljer. Kunne heller skrevet godt utstyrt istedenfor Norges best utstyrte. En påstand som ikke holder mål. Ikke noe bedre vedkommende som skulle selge den 7-serien som han ikke ville si hvilken motor som stod i, annet enn at det var en 2.0. Puh... Er mye folk som ikke vet en dritt av hva de har sånn sett. Eventuelt stolt blindt på den de kjøpte bilen av som påstod den var topp utstyrt. Er jo ikke så lenge siden det var en E46 med halogenlys og stoffseter som det stod TOPP UTSTYRT i annonsen Til tross for at 7 serien min har MYE utstyr, så vil ikke jeg akkurat si at den er topp utstyrt, da det er et par ting den mangler. Den der 99% rust greien tror jeg det ikke er så mange som tenker over hva de faktisk sier Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 2 timer siden, Marius2002 skrev: 99% rustfri, 1% rust. Det er ganske mye det på en bil som er 4,775 meter lang. En annen måte å tenke på er 1% rust = 15.3 kg rust. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 Hvorfor er ikke denne solgt ennå? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99133104 ///M-ini95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 1 time siden, S. Gunstad skrev: Hvorfor er ikke denne solgt ennå? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99133104 Solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 5 timer siden, Solberg93 skrev: En annen måte å tenke på er 1% rust = 15.3 kg rust. Hvis metallet i bilen veier 1530kg ja blir det riktig. Men litt rart å ta med interiør og ledninger i vekten man regner rust-% av kanskje Men alle er vel enige om at det er en rar måte å opplyse at en bil er 99% rustfri Marius2002, Peak og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 7 timer siden, DanielStance skrev: Til tross for at 7 serien min har MYE utstyr, så vil ikke jeg akkurat si at den er topp utstyrt, da det er et par ting den mangler. Vedder på at du ikke har champagne kjøler med plass til to glass i baksetet. Kjekt å ha når (ikke hvis) 7 serien din bryter sammen gallay og Trond H. Olsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 3, 2017 Share Skrevet Juli 3, 2017 7 minutter siden, t06afre skrev: Vedder på at du ikke har champagne kjøler med plass til to glass i baksetet. Kjekt å ha når (ikke hvis) 7 serien din bryter sammen Har ikke det nei... Har ikke elektriske bakseter heller! Makan til møkkabil ass Rett på skroten med den! gallay reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 4 timer siden, -Erik- skrev: Hvis metallet i bilen veier 1530kg ja blir det riktig. Men litt rart å ta med interiør og ledninger i vekten man regner rust-% av kanskje Hahahaha du har så rett Erik, følte meg litt dum nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99606051&fks=99606051 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Synes den var i overkant dyr Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 Enig at det var noe dyr.. Men her er det lett og se at dette er en bil som blir tatt godt vare på, er da noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 (endret) 3 timer siden, bmwgreg90 skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=99606051&fks=99606051 Dyr. Mangler jo essensielt utstyr som head-up, aktiv cruise og soltak for å ligge i den prisklassen der. 300.000 for en snart 10 år gammel E60 tror jeg blir vanskelig. Men ettersom E60 er den nye "skapråner-tralla" så kanskje en ungdom forelsker seg i den og kjøper på grunnlag av følelser. For snart to år siden kjøpte jeg E60 525d LCI med mer utstyr, ca 25-30k mer km for 230.000. Endret Juli 4, 2017 av Popza Magnus., HenrikSolberg, Peak og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 4, 2017 Share Skrevet Juli 4, 2017 11 timer siden, Popza skrev: Dyr. Mangler jo essensielt utstyr som head-up, aktiv cruise og soltak for å ligge i den prisklassen der. 300.000 for en snart 10 år gammel E60 tror jeg blir vanskelig. Men ettersom E60 er den nye "skapråner-tralla" så kanskje en ungdom forelsker seg i den og kjøper på grunnlag av følelser. For snart to år siden kjøpte jeg E60 525d LCI med mer utstyr, ca 25-30k mer km for 230.000. Ikke uenig med deg interresant syn på e60 og at det er den nye råner tralla. Det kan jeg si meg enig i. E60 og e92 er bilene mange i alderen 20-25 skal ha å vise seg i og dra cred med. Uten å starte noen diskusjon her på det temaet, så er det "problematisk" for oss som ikke har råd til en 5 serie før etter den er blitt 10 år gammel. Vi får råd til bilen da den er blitt poppis blandt rånerne. Slik sett forstår jeg dem som er gira på g30. Ikke fordi den nødvendigvis er noe bedre enn f10, men fordi de er villig til å betale flere hundre tusen for å komme råner imaget i forkjøpet. Dette er jo et stempel alle de 3 tyske premiumbilene får rundt 10 år+. Ikke at det påvirker meg i mitt bilvalg, men jeg ser jo at dette er det allmenne syn. Og desverre er kapitalismen i Norge medvirkende til at mange gode biler får for tidlig rånestempelet. I min ungdom var en rånebil 20 år+. Så til mitt bidrag i denne tråden. Denne er hvertfall for dyr!!!! https://www.finn.no/96541300 HenrikSolberg, Shattered, Hawkon88 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå