Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1-serie cab ligger ganske lavt i pris generelt om man sammenligner med f.eks. coupè-versjonene, men den der var uansett ganske pent priset. Greit utstyrt var den også.

 

Jeg synes ikke BMW har vært så heldige med designet på disse eneste, men det gjelder vel igrunn alle 1-seriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 serie er sånn.... "ja det er en bmw..." ikke pen..ikke stygg..glir inn i trafikken uten å skille seg spesielt ut... Noen ganger er den fet...Andre ganger er den stygg som F... en liten cab er jo igrunn alltid litt morsomt... Selvom den er litt frisør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være et bra kjøp. Fikk lyst på en sånn nå :)

 

En coupe til samme prisen hadde gjort seg. (og fått på litt mer klassiske felger)

 

Helt enig, men selv om coupéen har finere linjer vil jeg mene at cab´en er mye mer morsom å ha... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så heldig å få kjøre en del 1 serie Cab, både 118i, 120i og 125i. Sistnevnte var helt fantastisk, det var som å kjøre en moderene E30 325I. Herlig sekser med flott lyd og bittelitt lydtrimming fra eksosen gjorde den grom, fantastisk drag og man får sikkelig mye av den gode "BMW følelsen" som blir mer og mer sjelden i dagens BMWer. 120I var også flott og den ellers så kjedelige og daffe bensin fireren passer perfekt i dette karosseriet, synes det var stor forbedring i forhold til E93 320I som jeg også har hatt noen mil i.

Denne 325ix'en da?  

Ligget ute over en liten stund.

Må jo absolutt være et godt kjøpt til noen som er i marked for firehjulsdrift, automatgir og litt motor.

Sikkert litt prutningsmonn her også.

 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45656899

Det der er ett godt kjøp, enda bedre om man får pruttet litt ;) Kilometerstanden behøver ikke å ha noe å si, M54 er solide saker og går evig bare man bytter olje og fyller bensin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble dette den store salgstråden egentlig? :P

 

det er jo egne Kjøp og salg forum her.

 

 

 

Ja det er jo ille med andre annonser enn bmw her vøttø.. Går ikke ann å ha det sånn på bimmers :roll:

 

:stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...