Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, E.H.D skrev:

Fant 18 stykk 2016 modell 520 på Finn til over 500000, så da er han i godt selskap

Må se litt på utstyr også da, som adaptive LED, komfortseter, instrumentpanel, M-sport, assistentsystemer, ACC, HUD, panoramatak, hengerfeste, Webasto også videre. Klart at en F11 520d LCI kan være verdt rundt en halv million så lenge den er godt utstyrt, men her mener jeg prisen var altfor høy.

Til sammenligning kjøpte en kamerat av meg nettopp en rimelig likt utstyrt bil som denne, bare at den hadde M-sport og 163-hesteren. Var dog en 2015-modell, men lik kilometerstand. Den ga han 365.000 kroner for (dette var nok et godt kjøp). 

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er markedet for E9X om dagen? Driver å kikker litt etter en pen E9X LCI opp til 250k, men ser på alt fra 170k. Rekkesekser og greit med utstyr er et must. Samme om det er sedan, stv eller coupe egentlig, liker alle tre versjonene og vektlegger mye heller motor og utstyr.

Og hvordan er det med trimming av 325D med automat? Har hørt at disse kassene ikke tåler like mye som manuell og 330D. Bør absolutt ha mulighet for en liten oppjustering etterhvert hvis det er diesel.

Av utstyr jeg kunne tenkt meg er det M-sport, skinn, stor navi (den nyere versjonen (CIC?)), keyless og active cruise hvertfall. Er sikkert mye annet jeg kunne tenkt meg også, men kommer ikke på det nå. Si gjerne ifra hvilket utstyr dere mener er essensielt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Emilsen skrev:

Hvordan er markedet for E9X om dagen? Driver å kikker litt etter en pen E9X LCI opp til 250k, men ser på alt fra 170k. Rekkesekser og greit med utstyr er et must. Samme om det er sedan, stv eller coupe egentlig, liker alle tre versjonene og vektlegger mye heller motor og utstyr.

Og hvordan er det med trimming av 325D med automat? Har hørt at disse kassene ikke tåler like mye som manuell og 330D. Bør absolutt ha mulighet for en liten oppjustering etterhvert hvis det er diesel.

Av utstyr jeg kunne tenkt meg er det M-sport, skinn, stor navi (den nyere versjonen (CIC?)), keyless og active cruise hvertfall. Er sikkert mye annet jeg kunne tenkt meg også, men kommer ikke på det nå. Si gjerne ifra hvilket utstyr dere mener er essensielt! :)

Viktig utstyr er Navi Pro (CIC) og koppholdere :) Ellers kommer det an på hva man liker selv. Sort tak? Skinn? Stoff? M-Sport?(E9x LCI er fin uten M-Sport også), Manuell/automat? Hengerfeste? :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Emilsen skrev:

Hvordan er markedet for E9X om dagen? Driver å kikker litt etter en pen E9X LCI opp til 250k, men ser på alt fra 170k. Rekkesekser og greit med utstyr er et must. Samme om det er sedan, stv eller coupe egentlig, liker alle tre versjonene og vektlegger mye heller motor og utstyr.

Og hvordan er det med trimming av 325D med automat? Har hørt at disse kassene ikke tåler like mye som manuell og 330D. Bør absolutt ha mulighet for en liten oppjustering etterhvert hvis det er diesel.

Av utstyr jeg kunne tenkt meg er det M-sport, skinn, stor navi (den nyere versjonen (CIC?)), keyless og active cruise hvertfall. Er sikkert mye annet jeg kunne tenkt meg også, men kommer ikke på det nå. Si gjerne ifra hvilket utstyr dere mener er essensielt! :)

Syns markedet er blitt helt rart prismessig.

Men ja stemmer det med automat og 325d. De bruker i bunn og grunn samme kasse som 320d og har da en smule lav grense for maks dreiemoment. Er den tunet hos riktige folk så går det nok fint. Men tror du får litt lavere tall enn f.eks en 325d med manuell kasse.

MEN, dette gjelder 197hk 325d med M57. 204hk med N57 har en sterkere kasse og tåler da mer tuning.

For min del så syns jeg adaptive bi-xenon lykter, koppholdere, takluke, M-Sport, CIC Navi, Servotronic, skinn sportseter, lyspakke osv er bra å ha på de :)

Men burde ikke være et problem å finne en bra bil :)

Her har du jo en flott Individual E92 325da, eneste minuset er at den har CCC.
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=128607974

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2018 den 15.20, E.H.D skrev:

Fant 18 stykk 2016 modell 520 på Finn til over 500000, så da er han i godt selskap

For å snu litt på det, så ligger det 22 stykk G30 til salgs mellom 500 000 og 550 000 kr. Over 500 000 for forrige modell 520d er alt for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...