stigen Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Meget pen e60 du komponerer! Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 (endret) Updaate. LM2 montert, ledningsnett koblet opp, LCI lykter på plass. Meget fornøyd! Kjøpt nye sommerhjul, style 128. Trekt interiørlister i alcantara som står i stil med taktrekket og lakket idrive knotten blank svart. Bilder Endret April 22, 2016 av Jokkke Saltkjelen og bmwgreg90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Meget smakfullt, dette blir bra. Flotte felger Ville også vurdert M5 baklukeinnsats, det gjør veldig mye med hekken. Samt sort blank Performance-grill istedet for matt? Freakshow og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 Takk for det! Ja planen er M5 baklukeinnsats og M5 speil, samt høyglans shadowline lister og grill Freakshow og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Denne bilen har komt seg meget Pen bil! Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Nydelig! E60 kler Style 128 helt perfekt. Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 Trakk du om alle listene? Kunne du tatt ett par bilder til av interiøret? Jeg har kun trekkt listen i dashbordet, men har vurdert dørene også. Var litt redd for at det ble litt mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 Tusen takk for det! Har trekt om alle interiørlistene ja, skal få tatt litt fler bilder Ellers fikk jeg byttet nakkestøttemotoren i passasjersetet i helgen, denne fungerte aldri og har irritert meg leenge. Fikk endelig motivasjonen og byttet den. Var faktisk skremmende enkelt. Airbag til M-sport rattet kommer om en uke eller to begynner å bli fornøyd med interiøret nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 What? hadde du LCI lykter i dag når jeg møtte deg? så det ikke solbrillene mine er for mørke Men snart er det jo min tur så da for vi ta en retrofit ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 Haha jaa hadde LCI lykter på Ja har lykter til deg og! Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Denne bilen er knallfin og masse fine oppdateringer. Du har dessuten felgene jeg svært gjerne har ønske om og ha på min. Igjen nydelig e60 du har uten tvil.:) Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 Har ikke sett kommentaren din før nå sveigis! Tusen takk for hyggelige ord. Idag fikk jeg endelig byttet rattet, har ventet på airbag en stund nå. Nytt vs gammelt. Byttet gikk veldig greit! Måtte endre litt på ledningene til fløyten da airbagen var fra facelift bil. Måtte også bytte festeplate for airbag på ratt, og bytte om fra org 2pins kontakt til 2 kabelsko som gikk på festeplaten og på airbagen. Kjøpte også nytt oppbevaringsrom til bilen med lokk, istedenfor det åpne jeg har hatt. Tok ikke noe før bilde.. Mye finere! Lyst og bytte ut lysbryterpanelet med ett fra LCI og. Ellers blir det komplett bremseskift med håndbrekksko og oljeskift iløpet av neste uke. Walkabout og gallay reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Rattet gjør utrolig mye. Fatter ikke hva BMW tenkte med når de designet originalrattet. Blir det snart koppholdere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Rattet er perfekt ;). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå