Gabz Skrevet Februar 20, 2017 Share Skrevet Februar 20, 2017 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2017 (endret) Da er speilene lakkert, og montert Har også koblet til blinklysene på speilene. Endret Februar 25, 2017 av 740AV tobiasw, ogee1, lagunilla og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 Helt fantastisk! En hver oppgradering (LCI / M) fra de originale pre-LCI speilene gjør seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 Ble ganske så stilig det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 Lekkert 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 Det der ble utrolig bra! Likte tanken helt fra starten av, men resultatet ble bedre enn jeg hadde sett for meg. Hvordan er speilet på innsiden når dekselet har denne "rare" fasongen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Februar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2017 Takker Det ble en fin liten oppgradering synes jeg selv også. Ganske lett å utføre, gjort på ca. 15min. Speilene ble virkende litt større og litt mere klumpete sett fra siden. Kansje ikkje så elegant sammenlignet med standard LCI speilene. Men forfra og bakfra ble det seende ganske bra ut syns jeg. Her er et bilde tatt innenfra (med blits) Andre siden utenfra Fahad, fupsaker og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 syns det ble kjempe tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2017 Share Skrevet Mars 14, 2017 Ble tøft med nye speil, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2017 Fikk en original (brukt) Alpina XD3 diffuser i posten idag Dette er sjelden vare siden en bare får bestilt den ny hvis man har et chassinummer fra en original XD3 å vise til. Den skal selvfølgelig lakkeres i bilens farge. Marius2002, Freakshow, Fahad og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2017 Fått montert diffuseren. Måtte bytte stussene på eksosen, i noen jeg hadde fra før, da carbon stussene ble i grenseland store i høyden. fupsaker, norbakken, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Ble jo knall det. Har du alle utvendige detaljer fra XD3 nå? Lifeasiknowit_bmw og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2017 (endret) Takk 🙂 Mangler egentlig eksosen da. Skulle gjerne ha fått tak i den. Men Alpina er litt kjipe på å selge reservedeler til de som ikke har originale Alpina Er jo egentlig litt forståelig det da. Hvis en er heldig så dukker det kansje opp noe brukt på ebay en vakker dag. Som en kan se på delefilmen så er "bakpottene" bare et Y-rør egentlig. Et kostbart sådan laget av Akrapovic. Endret Mai 30, 2017 av 740AV ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 51 minutter siden, 740AV skrev: Fått montert diffuseren. Måtte bytte stussene på eksosen, i noen jeg hadde fra før, da carbon stussene ble i grenseland store i høyden. Griselekkert! ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Føyer meg i rekken til Walkabout om at dette var griselekkert. Definitivt den frekkeste hekken jeg har sett på en F25 noen gang. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå