Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

Flott med litt engasjement her :) 

Beholder nyrene slik de er en stund til, skal ordne blant annet spacere og har en del oppussingsprosjekter som dukker opp snart på huset. Tenker å få lagt asfalt på parkeringsplassen, blir digg å vaske bil da!

2 timer siden, StigJ skrev:

Synes den burde få lov til å være helkrommet slik en mer-enn-320i skal være :)

 

Vil nå påstå at den er en mer-enn-325i, ihvertfall så går den slik :D

_MG_8847%201920_zpsh4fbr3pf.jpg~original

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, StigJ skrev:

Mente bare at siden de som har større maskin enn 320i kommer med helkrommet grill originalt;)

 

Det visste jeg ikke :-) Gjelder det også på dieselsiden? 

Prøvde å finne nyrer med krom ramme og sort inni slik som FrodeD har på sin e92, men finner bare blank sort, matt sort og krom. 

Blir nok ikke helt klok på hva jeg skal gå for enda av nyrer så det får vente litt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Det visste jeg ikke :-) Gjelder det også på dieselsiden? 

Prøvde å finne nyrer med krom ramme og sort inni slik som FrodeD har på sin e92, men finner bare blank sort, matt sort og krom. 

Blir nok ikke helt klok på hva jeg skal gå for enda av nyrer så det får vente litt

 

Gjelder også på dieselbiler :) E60/61 har også dette - alt over 520. Trooor det gjelder alle med R6 maskin. Vi har også det på vår, men den er nok bestilt ekstra med de kromma nyrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en blanding, så det er ikke rart du ikke finner den. 

Kromring rundt fra kromgrill og blank sorte riller fra Performancegrill. Forøvrig syns jeg Performancegrill er fint på Stratusgrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyrer er et tilbakevendende problemstilling, såfremt det kan kalles det. personlig syns jeg alt sort, konsekvent er vanskeligere å se, dermed tenker jeg at å "gjemme" det fremste BMW design elementet, blir skrekkelig feil, det inkluderer også felger.

tvertimot skal nyrene "lyse" opp og det er vel litt i de baner BMW selv tenker, siden de nettopp highlighter nyrene på I6 motoriserte modeller ved å kromme disse. Derav blir mit forslag, få deg krommende nyrer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt spacere fra H&R :) 

Satser på at det blir omlegging til sommerhjul neste helg, så får jeg renset og vokset felgene før da.

Noen som har tips om alternativ til kobberpasta for å smøre bolter? Har brukt "gris" eller noe smørefett før, men det var brukt masse kobberpasta på bolter og felger på denne bilen.

Det er noe griseri, og kom på felgbørstene i går, så jeg må nok mest sannsynlig kjøpe nye. Fikk mye vekk med "verktøy på boks" og tålmodighet. Vil helst få alt vekk som er på nav også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...