Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, sveigis skrev:

Den ble perfekt nå uten tvil.

Hva brukte du på lyktene når du polerte opp lyktene?

Takker :-) 

Brukte det samme som på lakken. S20 black med blå spider på en rupes mini. 

Fikk tatt en god del av ripene men det groveste må pussepapir til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, E.H.D skrev:

Gøy? :D

Svært gøy bil :-) 

Brutal lyd, 4 seter, upraktisk, sitter støpt og går svært godt! Kort oppsummert. 

En beskjent som ønsket at jeg og min bror tok en titt på denne siden den var til salgs i Bodø. Strøken innvendig, og bare kjørt litt over 50000km. Lite til å være 2010 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Walkabout skrev:

E71 må jo være det barskeste karosseriet BMW har produsert :D 

Er rimelig bøst, tror det tilogmed var 335 bakhjul!! 

På ingen måte noen diskret bil. Selgern forklarte det ganske greit. I en M3 får du gjerne tommel opp (uten grunn) mens i en slik X6 får du fingern om du skal være hyggelig å slippe noen forbi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gorg skrev:

Er rimelig bøst, tror det tilogmed var 335 bakhjul!! 

På ingen måte noen diskret bil. Selgern forklarte det ganske greit. I en M3 får du gjerne tommel opp (uten grunn) mens i en slik X6 får du fingern om du skal være hyggelig å slippe noen forbi

Haha! Men har man en X6 så er ikke det så nøye:-) Innbiller meg at de er drøm å kjøre og gir mye bilglede! Selvom de er upraktiske med 4 seter. Men en bekjent av meg trodde at de kan/har blitt levert med 5 seter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, fxslin skrev:

Haha! Men har man en X6 så er ikke det så nøye:-) Innbiller meg at de er drøm å kjøre og gir mye bilglede! Selvom de er upraktiske med 4 seter. Men en bekjent av meg trodde at de kan/har blitt levert med 5 seter?

Selgeren var meget sikker på at x6m bare ble levert med 4 seter, mens de utgavene med mindre motor kunne leveres med 5. Man sitter riktig nok meget godt bak, men takhøyden er ikke slik den er på en X5. Er man 180 tar nok håret borti taket. 

Hvis man bare skal ha en bil og har råd til en slik vil den nok være både sporty og komfortabel nok for alle formål. Men hyttebil er det ikke akkurat. Ikke med de felgene der 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...