Gorg Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Photoshoppa sorte performance nyrer. Yey or ney? kortsluttning, danskiii, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 (endret) YEY 👍Mente selvfølgelig at det hadde sett kult ut med sorte sidespeil også Endret Mars 30, 2016 av Fahad Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Yey! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 YAY! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Nydelig bil, farge og bilder! Men jeg syntes faktisk at den ser bedre ut med chrome nyrer da jeg føler "alle" skal ha de svarte. Chrome er jo fint det også. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 1 time siden, Fahad skrev: YEY 👍Mente selvfølgelig at det hadde sett kult ut med sorte sidespeil også Er ikke uenig med deg, hadde det på forrige bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 (endret) Dobbelpost, slett meg Endret Mars 30, 2016 av Gorg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 18 minutter siden, ErikTveit skrev: Nydelig bil, farge og bilder! Men jeg syntes faktisk at den ser bedre ut med chrome nyrer da jeg føler "alle" skal ha de svarte. Chrome er jo fint det også. Forsåvidt enig med deg i det at "alle skal ha" - men det er en grunn til det. Synes ikke det passer når en har kromlister rundt dørene, da passer kromnyrer best. Eller sånn jeg har - vanlige matt svarte lister rundt dørene, da passer ikke blank svart grill. Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Tips om hvor man får tak i dobbelsidig tape til skilt? Og hvordan det bør tapes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Her med sorte speil også. Legger til de andre to for å sammenligne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 (endret) 15 minutter siden, Gorg skrev: Tips om hvor man får tak i dobbelsidig tape til skilt? Og hvordan det bør tapes Man har 3M Dual Lock som kan skaffe hos f.eks Tools, Swedol eller andre proffbutikker. Ellers så har Clas Ohlson en versjon som heter "Duotec borrelåsbånd". Ang teiping bør 4-5stk 1-2cm biter bortover skiltet holde Endret Mars 30, 2016 av Tollefsen Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Så perfekt ut med sorte speil og sort grill ☺ Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Jeg mener nay til både sort grill og sorte speil. tobiasw, Gorg og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Vedr. teiping av skilt så kjøpte jeg en dobbelsidig teip fra Tesa på Fargerike. Funker fjell. Ville ikke hatt sorte sidespeil, men blank sort Performance nyrerkommer til å kle resten av bilen. Synes det blir noe malplassert med krom-nyrer når det ikke er noe annet krom på bilen. Dessuten ser det mye bedre ut med Performance nyrer i virkeligheten enn på bilde Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 (endret) Synes du kan droppe sorte speil jeg og Men å beholde krom rundt og lakkere rillene inni nyra svart kan kanskje være noe? Eventuelt helsvart grill! Endret Mars 31, 2016 av Gabz Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå