Gå til innhold

Erling sin f10 525d


Anbefalte innlegg

Kjære vene! Jeg (med flere) kan ikke forstå hvor ahj var respektløs eller uhøflig med spørsmålet om hvorfor Auto Skade var utelukket. Utropstegn kan brukes til så mangt, og brukes ofte i sammenheng om man ønsker noe forklart. Et utropstegn er ikke ensbetydende med negativitet. Det er ikke nødvendig å gjøre et stort nummer ut av dette ved å gjenta det du har skrevet tidligere - snarere tvert imot er det du som fremstår som den respektløse og uhøflige her i måten du svarer på. Auto Skade går for å være et av de bedre lakkverkstedene, så at du får forespørsler om å redegjøre for påstanden om deres jobb er rett og slett ventet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så kan en ikke forvente at alle har lest hele tråden sin og kan den utenatt. 

Mange som @Saltkjelen nevner har Auto Skade, som go-to-lakksenter, så om noen ber om å få ei forklaring på dette slik @ahj skrev så kan du da ikke ta deg så utrolig nær av dette. Kanskje han skulle bruke de på en jobb i nær fremtid? 

Tror du må lese igjen den siste sida Erling og nytter ikke å bare gjenta den kommentaren

Endret av Saltkjelen
Rettet opp i tag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mr. Erling skrev:

Jeg vet ikke om jeg liker tonen din ahj!
Respektløs og uhøflig!
Får meg til å undre på hvem du er og hvorfor du er så krass mot vil fremmede?
Hvis du hadde giddet å lese mitt innlegg på foregående side, ville du sett 'slakten' Talset gjorde av poleringsjobben til Terje Schie.

Men i og med slik uhøflighet ikke biter på meg, skal jeg 'FORKLAR'  til deg med bilder av polering jobben til 'Autoskade Terje Schie AS' presterte på min bil. 8)
Kan jeg forvente at du klarer å se selv, uten videre kommentar?

Dette er jo engang ikke i nærheten av din ubegrunnede slakt av alle som kjører noe bredere enn trillebårhjul, Mr. Forståsegpåer?

Ta deg en god gammeldags bolle og ro ned nervene dine, slik besudling av forumet som du presterer å drive med her er det ingen som ønsker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Vil skryte av de som fortjener skryt. :-D

Bavaria Økern; ved en viss hyggelig og flink bruktbilselger, vet å  gi god service til kunder som kjøper av bil fra ham!
Bilen er f10 2010 modell, får fremdeles  dekt kostnadene ved utbredelse av  'sink slip' blære. Billia ville ha kr. 7,000,- for jobben.
Er ikke det suverent.

Denne 'Sink slip' blæra lå lurt gjemt bak skiltet på luka. Oppdaget det da bilen skulle poleres.
Umulig å se uten å demontere skilt og ramme.
De lakket om hele koffertlokket, for å unngå fargenyanser i lakken!

De to andre 'sink slip' blærer de tok tidligere på reklamasjon, var den ene også gjemt bak en  plastdrenering renne mellom koffert og skjerm. 
( har fortalt om det i 'F10 rust' tråden her inne)

Til slutt: 
Reflekter av og til over når neste 'sin slip' blære vil dukke opp... :oops:
Det koster noen 'tusenlapper' å gjøre det selv.....
Er denne F10 modell særlig utsatt for 'sink slip' blærer?

thumbnail_20170521_110724.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Da er piggdekkene påsatt igjen.  
Merkelig hvor 'lettere' bilen føles.
Med sommer dekkene (Continental 245/45-18) er den nærmest 'traurig' i forhold. Glad jeg ikke har bredere sommerdekk. :oops:
Piggdekkene har hakket mindre dimensjon enn sommer dekkene. (tror det er 225/55-17?)


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjulbolter.

Måtte skifte samtlige hjulbolter nå når det var hjulskift.
'Kødden' som hadde skiftet hjulene i våres, hadde brutalt brukt et verktøy som hadde 'rundet' de fleste bolter.
Skiftet likså godt alle. :uh:

Unødvendig ekstrakostnad.

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lese gjennom tråden din. Flott og clean look du har! Ikke at senk og 21" er stygt, men det er liksom det "alle" f1x eiere kjører på. 

Nå gleder jeg meg til å se dekkene på bilen. En annen, sikkert helt uvesentlig detalj for mange, er at michelin står godt på felgene. Dekksidene er rette og ser bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
On 6.4.2018 at 20.34, Otis skrev:

Jeg er spent på hva du mener om de mht støy.

Støy er det, men nå hadde jeg på Conti piggdekk RTF før disse nye sommer dekkene.
De støyer selvsagt..
Når jeg nå med sommerdekk kjører bak(!) biler med pigg, overdøver de alt inne i bilen min. Slik var det ikke når jeg selv hadde piggdekk på.

Hvordan Michelin PS4 er mot andre i støy... tja det vet jeg ikke.
 

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Nå er piggdekkene på igjen. Continental Conti RTF dekk.
De støyer selvsagt og er såkalt punkteringsfrie, men helledussen så lettstyrte kontra de bredere sommerdekkene.

Men de nye sommerdekkene har vert suveren i sommer. Spesielt på svingete veier
 Michelin Pilot Sport 4
De er ikke RTF dekk.

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...