E.C. Skrevet Tirsdag kl. 08:01 Skrevet Tirsdag kl. 08:01 Aha, ble bare litt satt ut av "LS" bak, har vanligvis forbundet det med clutchbaserte differ som skal ha "friction modifiers", men disse er typisk 75w-140. Den du har der ser jo ut til å ha kompatibilitet med litt av hvert.
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 15:04 Skrevet Tirsdag kl. 15:04 7 timer siden, Andreas_R skrev: Du har vel utført komplett drivlinjeservice på F01 Xdrive @Ingvaldsen? Tips før jeg går igang? Jeg har handlet inn pneumatisk suger og fyller, så det skal nå gå greit. Usikker på om jeg må demontere noe for å komme til fyllepluggen på fordelingskassen? Alt er plankekjøring utenom fordelingskasse om du ikke har tappeplugg på den, klarte ikke å suge noe ut av den å nesten ingenting kom ut når jeg tok av medbringer. Tok derfor å stappa slangen helt inn å fylte så det rant over skikkelig ihåp om å flushe ut mesteparten av den gamle. Tok av girkassebrakett for å komme til, motor å gir henger nogenlunde greit uten bakdiff har heller ikke tappeplugg men den er grei å suge av, framdiff har tappeplugg.
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 15:04 Skrevet Tirsdag kl. 15:04 7 timer siden, Andreas_R skrev: Du har vel utført komplett drivlinjeservice på F01 Xdrive @Ingvaldsen? Tips før jeg går igang? Jeg har handlet inn pneumatisk suger og fyller, så det skal nå gå greit. Usikker på om jeg må demontere noe for å komme til fyllepluggen på fordelingskassen? Alt er plankekjøring utenom fordelingskasse om du ikke har tappeplugg på den, klarte ikke å suge noe ut av den å nesten ingenting kom ut når jeg tok av medbringer. Tok derfor å stappa slangen helt inn å fylte så det rant over skikkelig ihåp om å flushe ut mesteparten av den gamle. Tok av girkassebrakett for å komme til, motor å gir henger nogenlunde greit uten bakdiff har heller ikke tappeplugg men den er grei å suge av, framdiff har tappeplugg. Andreas_R reagerte på dette 1
Andreas_R Skrevet Onsdag kl. 07:18 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 07:18 @Ingvaldsen takk skal du ha! Da skal nok dette gå fint. Må man registrere oljebytte på fordelingskassen i ISTA?
Ingvaldsen Skrevet Onsdag kl. 20:18 Skrevet Onsdag kl. 20:18 12 timer siden, Andreas_R skrev: @Ingvaldsen takk skal du ha! Da skal nok dette gå fint. Må man registrere oljebytte på fordelingskassen i ISTA? Ja Andreas_R reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå