Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha, ble bare litt satt ut av "LS" bak, har vanligvis forbundet det med clutchbaserte differ som skal ha "friction modifiers", men disse er typisk 75w-140. Den du har der ser jo ut til å ha kompatibilitet med litt av hvert.

Skrevet
7 timer siden, Andreas_R skrev:

Du har vel utført komplett drivlinjeservice på F01 Xdrive @Ingvaldsen? Tips før jeg går igang? Jeg har handlet inn pneumatisk suger og fyller, så det skal nå gå greit. Usikker på om jeg må demontere noe for å komme til fyllepluggen på fordelingskassen?

Alt er plankekjøring utenom fordelingskasse om du ikke har tappeplugg på den, klarte ikke å suge noe ut av den å nesten ingenting kom ut når jeg tok av medbringer. Tok derfor å stappa slangen helt inn å fylte så det rant over skikkelig ihåp om å flushe ut mesteparten av den gamle. 

Tok av girkassebrakett for å komme til, motor å gir henger nogenlunde greit uten

bakdiff har heller ikke tappeplugg men den er grei å suge av, framdiff har tappeplugg.

Skrevet
7 timer siden, Andreas_R skrev:

Du har vel utført komplett drivlinjeservice på F01 Xdrive @Ingvaldsen? Tips før jeg går igang? Jeg har handlet inn pneumatisk suger og fyller, så det skal nå gå greit. Usikker på om jeg må demontere noe for å komme til fyllepluggen på fordelingskassen?

Alt er plankekjøring utenom fordelingskasse om du ikke har tappeplugg på den, klarte ikke å suge noe ut av den å nesten ingenting kom ut når jeg tok av medbringer. Tok derfor å stappa slangen helt inn å fylte så det rant over skikkelig ihåp om å flushe ut mesteparten av den gamle. 

Tok av girkassebrakett for å komme til, motor å gir henger nogenlunde greit uten

bakdiff har heller ikke tappeplugg men den er grei å suge av, framdiff har tappeplugg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...