Skulebollen Skrevet Juni 19, 2017 Share Skrevet Juni 19, 2017 2 timer siden, thomascr skrev: ja dette er 8 og 9'' bredde. de heter RC009 forran og RC010 bak, skjeldne hjul. Kjører 205 forran og 215 bak med Nankang, spinnehjul Har du profil også ? Hva er forskjellen på disse og RC 090 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2018 Et og bredde som eg vet om Kom på blandt annet 8serie og e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 14, 2019 Forfatter Share Skrevet April 14, 2019 Hei og takk for sist. Får vell oppdatere litt i denne tråden da, eg har bilen enda, og den står godt og varmt i garasjen. Pga arbeidsituasjon, Barn og andre hobbyer er denne blitt satt litt til sides og kun blitt kjørt kansje 10 mil siste 3 årene. Før EU kontrollen Ifjord byttet eg til PFC klosser forran, og WOW for en forskjell!!! Etter det giftet eg meg, og selvfølgelig ble drømmebilen min brudebil. Etter det har bilen stått parkert. Nå nermer det seg vår igjen, og etter ha sett igjennom tråden min kribler det etter og dra den fram igjen Her kommer noen bilder fra diverse. bimmerfun, StigJ, steine1989 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Må få den fram igjen ja👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 15, 2019 Forfatter Share Skrevet April 15, 2019 3 timer siden, steine1989 skrev: Må få den fram igjen ja👍 Ja, må det. Fikk en ulyd Ifjord fra drivverk så eg må finne utav og fikse. når eg kjører seint i 1 og 2 gir så kommer det "klink" lyder av høy frikvens. ikkje høyt, men det er der. høres ut snora til en flaggstång slår borti flaggstangen når det er vind ute. noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Godt å se at gamlebilen til @paukri lever i beste velgående ennå 👍 paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 20, 2019 Forfatter Share Skrevet April 20, 2019 På 15.04.2019 den 20.34, Fredrik 90 skrev: Godt å se at gamlebilen til @paukri lever i beste velgående ennå 👍 Fortjener ikkje noe annet paukri og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 2, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2021 Bilen lever enda, henter ut skilter imorgen 😍 BTS, fupsaker, paukri og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 26, 2022 Forfatter Share Skrevet April 26, 2022 Lenge siden eg var innom Bimmers nå ass, men eg har nå bilen enda, og den blir brukt som den skal brukes om sommeren herlig bil, skal på Eukontroll så fort eg får kommt meg hjem fra nordsjøen og få den klar for sommeren Orjan, hsd, paukri og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 26, 2022 Share Skrevet April 26, 2022 Flott oppkjørsel med Hvit F11 bak Smykket av en Estorilblå M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2022 Share Skrevet April 26, 2022 Ser veldig bra ut, og gratulerer med huskjøp (et år for sent), men usikker på om garasjesituasjonen ble noe bedre. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå