Frode D Skrevet April 27, 2019 Share Skrevet April 27, 2019 Godt å få den i bruk igjen ja 😊 skal du legge solfilm på alle rutene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 27, 2019 Forfatter Share Skrevet April 27, 2019 @Frode D Absolutt! Morsomt i sammenflettingsfeltene nå. Jeg er jo oppi samme fart og i enden av feltet på 1 sekund. Folk rekker ikke å stenge meg ute ved å kjøre tettere. 😂 Jeg er litt usikker! Hva mener folket er best? Foreløpig har vi snakket om 35 % på de 5 bakre vinduene. Jeg lurte på om jeg skulle ha det på fremdørene sine vinduer også, men kjipt å bli stoppet med det. Alternativt lurte jeg på 50 % foran og 35 % bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 28, 2019 Share Skrevet April 28, 2019 Hvorfor toner du ruter om du skal selge 😛 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 28, 2019 Forfatter Share Skrevet April 28, 2019 Vennetjeneste. 😊 Har tidligere gitt vekk litt felger og interiør til en kamerat, og nå fikk jeg plutselig tilbud om solfilm "tilbake". Klarte ikke å si nei til det. ________ Fikk tatt første håndvask for året i dag. Ikke mye voks igjen på bilen, så vannet ligger helt flatt nå. Får sende den på detailing etter div. lakkering. 😊 Gjorde seg hvert fall å få bort inngrodd støv. Børsteløs vask klarer jo bare å rengjøre sånn noenlunde fra listene midt på dørene og opp. Felgene var også ganske brune blitt. Litt trang plass, men det funker: Reef89, Skulebollen og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 28, 2019 Share Skrevet April 28, 2019 Blå e39 m5 er bare så digg . Du skulle hatt denne ,for det vil du merke når denne forsvinner Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 28, 2019 Forfatter Share Skrevet April 28, 2019 (endret) @sveigis Ja, BMW er veldig glad i blå, generelt. Savner også 330en ofte. Mest det å titte på den, da. Hvilken farge skal jeg velge neste gang, da? 😊 Har litt lyst på rød. Har jo hatt noen runder med blå biler nå. Samme(?)/Avus: Le Mans: Imola-ish: Lurer på å foliere Hotrod Red (gloss), men er kanskje mest praktisk med utvendig hellakkering i samme farge. 😛 Endret Mai 8, 2019 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 29, 2019 Forfatter Share Skrevet April 29, 2019 Fikk luftet bilen en tur i dag også. 😁 Trengte litt mer bremsevæske etter caliperbyttet/lufting, pluss tomt for spylervæske. Kjekt med sol og sydenvarme, hvert fall når det er meldt 5 grader f.o.m. onsdag. Må bare få den gjennom EU nå, så kan den tas i bruk igjen. 😎 Inntil det skjer blir det bare småturer i nærområdet. Daniel. og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2019 (endret) I dag har jeg levert og hentet bilen fra solfilm! Dette er noe jeg har ventet lenge på og ble veldig fornøyd med resultatet. Jeg ville ikke ha den så mørk, så det endte med 35 %. De fleste går for den litt mørkere 20 %. Jeg ble heller usikker på om jeg like greit skal fleske til med 50 % på fremrutene. Tror det kan bli prikken over i'en. Har også noen 20mm spacere liggende klare, som jeg tenker å montere på framfelgene en av dagene. Vi kjørte en antenne-delete mens vinduene først skulle folieres skikkelig. Godt å se den lille klumpen forsvinne fra bakruten. Rakk å knipse noen bilder på parkeringsplassen ved solfilmsjappen: Ut med antennen: Solfilm og div: Endret Mai 8, 2019 av Thundercoil Designer, Mathiseen og Daniel. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 8, 2019 Share Skrevet Mai 8, 2019 35% foran å! 😎👌🏼 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 8, 2019 Share Skrevet Mai 8, 2019 Støtter 35% forran og Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 Alt eller ingenting scoot, HenrikSolberg og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 20 minutes ago, StigJ said: Alt eller ingenting What he said. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2019 Litt morsomt at det kommer svar og meninger når det er gjennomført, men ingen når jeg spurte om det på forhånd. 😂 Jeg kan hvert fall meddele at jeg uansett har sendt forespørsel om time mellom 21.-26. mai, så det blir solfilm foran også. Så får vi se hvor lenge gleden varer (SVV). Skal straks ut og montere spacerne. Bilder kommer! Ellers skal jeg hente nye mikrobrytere til dørene i ettermiddag. Da tror forhåpentligvis bilen at førerdøren er lukket, når den faktisk er lukket. scoot og Daniel. reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 Blir penere med sot helt fram Vedder en cola på at jeg blir stoppet før deg Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 9, 2019 Share Skrevet Mai 9, 2019 Har 20%på fremrutene å det er helt magisk å kjøre med i sommersola. Så ville kjørt det all the way på din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå