Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Behold for all del de felgene som står på nå, de tilhører denne bilen sin stil. Alpina felger er så enormt oppbrukt og har heller ikke noe på non Alpina biler å gjøre En så sjelden bil som L7 er så unik at den ikke trenger "styling" for å se bedre ut eller skille seg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 det er bra komfort i paralell felgene, er mye gummi, samt dem ser bra ut. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Oktober 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2015 (endret) På 10.10.2015 den 9.58, R4F431 skrev: Du skal ha baller når du parkerer på en almenlig parkering med nokke så seldent og fint [emoji33] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Ikke min bil dette, min står i privat garasje. Endret Mai 30, 2023 av Kjeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 [...] har heller ikke noe på non Alpina biler å gjøre Jeg spør fordi jeg lurer.. Alpinahjul har ikke noe å gjøre på en ikke-Alpina, slik M-tech hjul er på en ikke-M-tech, M-pakke på en ikke M-pakkebil, og M3-hjul på en ikke-M3? Ellers er jeg helt enig i at denne bilen ikke trenger noe jåleri, og at de originale felgene er tidsriktige og passer bilen godt. Sjøbuse, Joachim S Hamar, Kennethe34 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Jeg spør fordi jeg lurer.. Alpinahjul har ikke noe å gjøre på en ikke-Alpina, slik M-tech hjul er på en ikke-M-tech, M-pakke på en ikke M-pakkebil, og M3-hjul på en ikke-M3? Ellers er jeg helt enig i at denne bilen ikke trenger noe jåleri, og at de originale felgene er tidsriktige og passer bilen godt. Hvis du lurer så fælt på det så synes jeg du skal sende meg en PM i stede for å spore av denne tråden med en unødvendig diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) Gratulerer med en utrolig flott L7, men gå for guds skyld ikke i fellen med å gjøre denne til en "harry-stance-125/60-20 på 12x20 felg-bakkeskraper" utgave. En slik bil fortjener å være slik den ble konstruert til å være! Heelt enig. Med coilovers fra Kina og 22" felger, ......da er det ikke BMW comfort lenger. Ingen vits med BMW e38 og bygge den om til Mazda 323......måtte bare si det. Jeg er litt i mot de greiene med lavest mulig, og minst mulig gummi. En gylden middelvei er bra. Selv har jeg 19" på min e39, men uten senking. Hehe Synspunkter mottas med takk. Kongebil du har. Bokstavelig talt. Kanskje du kan leie den ut til kongen.....han er BMW fan han. Endret Oktober 11, 2015 av MrBrum Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) On 11. oktober 2015 at 2.26, MrBrum skrev: Heelt enig. Med coilovers fra Kina og 22" felger, ......da er det ikke BMW comfort lenger. Ingen vits med BMW e38 og bygge den om til Mazda 323......måtte bare si det. Jeg er litt i mot de greiene med lavest mulig, og minst mulig gummi. En gylden middelvei er bra. Selv har jeg 19" på min e39, men uten senking. Hehe Synspunkter mottas med takk. Kongebil du har. Bokstavelig talt. Kanskje du kan leie den ut til kongen.....han er BMW fan han. Selv Norges Konge har aldri hatt maken til BMW, og han har hatt flere E38. En 735iL og en 750iL, men aldri en L7. Endret Mai 25, 2016 av Kjeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Grattis med fin og sjelden L7!. Ville holdt den helt original.. Skulle jeg byttet felger ville jeg evt. valgt 18" M hjulene fra E34 som kom som option på E38 senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Tøft med L7! Utrolig tøff innvendig. Hvis du noensinne skal ha nye felger ville jeg gått for M-parallell. Det ser helt riktig ut. Peak, Krika og lagunilla reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 4, 2017 Forfatter Share Skrevet August 4, 2017 7erhuset Otis, HenrikSolberg, Dal-z og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 Se her ja, dette er jo rene drømmebil parken 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 4, 2017 Forfatter Share Skrevet August 4, 2017 Idyllen gikk fort over Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 Been there done that! Uansett hva slags BMW man har, så lenge den er ifra 90 tallet så møter man på dette "problemet" før eller senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 (endret) Utrolig flott bilpark dette! Fint hus også. Som nevnt, du er neppe den eneste med slikt problem nei Endret August 4, 2017 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Februar 9, 2020 Share Skrevet Februar 9, 2020 Dette er helt sjef!! L7 trumfer alt 😃👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå