Marius2002 Skrevet Juli 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2017 Prøvepakket i går kveld. Skal med passat når man bare kan pakke smart i en 3er? Fahad, ogee1, And-reas og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2017 Vi kom oss helskinnet til Myre. Fin tur, litt trøtt nå da men... Vi kjørte rett fra et bryllup som var for vår del ferdig kl. 20:00 på kvelden. Kjørecomputeren viser kl. 16:00, fordi jeg nullstilte før bryllupet. Matbit i Trondheim Stoppet ved Snåsavannet og sov en liten time. Frokost Nordlandsporten. Stoppet så rett utenfor Mosjøen og sov en time til. Saltfjellet å leke turist. Straka vegen til Bognes - Lødingen fergen. Og endelig framme: Hawkon88, papertiger, Fredrik og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Juli 9, 2017 Share Skrevet Juli 9, 2017 On 5.7.2017 at 18.27, Marius2002 skrev: Vi reiser om ikke mange dager, så idag ble det full vask utvendig og støvsuging og vask innvendig. Jeg la også på et nytt lag med voks selv om det gamle hang igjen litt enda. Både for at jeg skal være sikker på at regnet skal prelle av og enklere rengjøring på tur. Meget bra Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 Nyksund idag. Så satser vi på Lofoten på onsdag E91en fungerer topp Evopower, Fahad og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Biltur er fint det :). Er ufattelig hvor mye enn kan få med seg bare enn pakker smart ,og det har du gjort uten tvil. Denne fine e91en din tar seg godt ut i den nordlandske naturen Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2017 @tobiasw , @sveigis tusen takk Vi hadde kjøpt reisetrille til ungen, men vi fant ut at siden vi skal på litt turer osv. er det best med storvognen. Vi fikk det til. Det jeg likte når jeg kjørte oppover er hvor agil BMWen er. I svinger og "terreng" hvor andre biler slakket ned, kunne jeg holde fartsgrensen uten ubehageligheter med BMWen. Jeg lå stort sett på cruisekontroll, men der hvor veien serverte meg kjøreglede på sølvfat ble det gjort manuelt. Nordnorske naturen er uten tvil fin, vi koser oss papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 Du beviser jo egentlig her at tankene du har hatt om bilbytte bare er tull. Ser ut som en utrolig flott tur dere har. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 10, 2017 Share Skrevet Juli 10, 2017 20 minutter siden, awt skrev: Du beviser jo egentlig her at tankene du har hatt om bilbytte bare er tull. Ser ut som en utrolig flott tur dere har. Tenkte akkurat det samme. Og jeg som argumenterte for at @Marius2002 skulle beholde bilen er den som ender opp med å vurdere bytte 😂 awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 @awt @papertiger hehe, bilen er kjempegod og tankene om bytte er vel bare tull. Passerte 111000km nå på turen, det er ikke så mye, så den har mange titalls tusen km igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 2 timer siden, Marius2002 skrev: @awt @papertiger hehe, bilen er kjempegod og tankene om bytte er vel bare tull. Passerte 111000km nå på turen, det er ikke så mye, så den har mange titalls tusen km igjen. Helt enig - behold den! Vår passerte nylig 172k, er vel egentlig derfor vi vurderer Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 11, 2017 Share Skrevet Juli 11, 2017 E91 funker gull til fire, fem blir det for trangt Har ikke brukt takboks en eneste gang heller, så bare å pakke smart, eller ikke vær avhengig av enormt mye stasj på tur så går det jo bra Hvor lenge blir dere i Lofoten? Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 @Gorg vi er i Vesterålen nå Det blir en dagstur til Lofoten en av dagene. Vi farter litt rundt her oppe og opplever litt, før vi vender snuten hjemover til over helgen. Hvor lang tid vi bruker ned vet jeg ikke, men det blir ihvertfall én overnatting på turen. Gorg og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2017 Vi fortsetter. Et must her oppe er å gå på fjellet, vi intet unntak. Her idag på Myrtind i Øksnes kommune. tobiasw og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2017 Henningsvær, Lofoten idag. Morsomt med BMW på Lofast Må få vasket bilen snart igjen, samles mye skit på tur. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 Lofast er så fint å kjøre på!! En av de fineste strekningene nordpå! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå