Gå til innhold

Da har jeg bestilt meg ny x5


modus
 Share

Anbefalte innlegg

Adaptive cruise er superkjekt, HVERTFALL når det ikke er trafikk foran. Bare å lene seg tilbake og styre rattet, har det mer komfortabelt enn på sofaen hjemme da hehe.

 

Er standard cruise control standardutstyr på X5en?

 

Tok du andre tilvalg for stereoanlegget enn standarden, typ "HiFi" eller Harman/Kardon? På 4-serie er Harman Kardon det dyreste. Lurer på hvor mye bedre B&O, for H/K duger i maaassevis.

 

Og gratulerer med sjefsbil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adaptive cruise er superkjekt, HVERTFALL når det ikke er trafikk foran. Bare å lene seg tilbake og styre rattet, har det mer komfortabelt enn på sofaen hjemme da hehe.

 

Er standard cruise control standardutstyr på X5en?

 

Tok du andre tilvalg for stereoanlegget enn standarden, typ "HiFi" eller Harman/Kardon? På 4-serie er Harman Kardon det dyreste. Lurer på hvor mye bedre B&O, for H/K duger i maaassevis.

 

Og gratulerer med sjefsbil :)

Takk for det :)

 

cruise kontroll er vel standard ja. Det er Harman kardon anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestilling av en kjempeflott bil :) Stusslig motor men sånn er det i avgifts landet Norge, greit å kompensere det med en pen utstyrsliste da :)

Ellers så ville jeg sett på bruken når det gjelder behovet for ACC fremfor Night Vision. Kjører du mye på veier uten belysning så ville jeg valgt Nigth Vision fremfor ACC, kjører du mye på motorvei så hadde jeg valgt ACC. Kommer litt an på hvor i landet du bor osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestilling av en kjempeflott bil :) Stusslig motor men sånn er det i avgifts landet Norge, greit å kompensere det med en pen utstyrsliste da :)

Ellers så ville jeg sett på bruken når det gjelder behovet for ACC fremfor Night Vision. Kjører du mye på veier uten belysning så ville jeg valgt Nigth Vision fremfor ACC, kjører du mye på motorvei så hadde jeg valgt ACC. Kommer litt an på hvor i landet du bor osv :)

Får vel ikke tak i performance nyrer hvis man har NV heller.

Er veldig spent på motoren ja..sier den skal være ala e70 3l..men håper den er stillere å ikke vibrerer så mye som e47 motoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er stusselig med det valget? Drit kult at noen kjøper nytt spør du meg.

Skjønner heller ikke jeg! Min 420i er ærlig talt mer enn rask nok med sportsmodus og automaten i sport også. Spretter frem med gassen i bånn, hvertfall under miste-lappen-grensa i Norge.

Modus sin X5 har helt sikkert en veldig god motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er stusselig med det valget? Drit kult at noen kjøper nytt spør du meg.

  

Etter så mange år på samme forum så tror jeg du vet akkruat hva jeg mener ;) Vi tar ikke noen ny motordiskusjon nå da trådstarter har valgt den motoren han vil ha. Men personlig mener jeg at en 3 liter kler en bil som dette bedre, men det er meg. Jeg kjøper av prinsipp ikke BMW med mindre enn seks sylindre, det er en prioritering som gjør at jeg må kjøpe brukt BMW i stede for ny. Andre vil ha ny bil da de ikke prioriterer slik jeg gjør, folk er forskjellige og sånn er det

Får vel ikke tak i performance nyrer hvis man har NV heller.

Er veldig spent på motoren ja..sier den skal være ala e70 3l..men håper den er stillere å ikke vibrerer så mye som e47 motoren

Det vil jeg tro kan bli vanskelig å få tak i ja, men tror jeg ville droppa Preformance nyrer til fordel for NV hva jeg hadde hatt behov for det.

Ellers så må du gjerne gi en tilbake melding hvordan du opplever den nye motoren, den gamle N47 var jo alt annet enn stillegående og kultivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ikke tak i performance nyrer hvis man har NV heller.

Er veldig spent på motoren ja..sier den skal være ala e70 3l..men håper den er stillere å ikke vibrerer så mye som e47 motoren

 

Et godt lakkverksted vil ikke ha noe problem med å demontere org nyrene og lakkere dem for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med råflott ny bil! Hva enn noen måtte mene om motorvalget - det er den retningen det går i (les: Volvo XC90). Tipper den nye motoren gjør susen!

Jeg skal innrømme at noe utstyr, som f.eks. Navi proff og sort taktrekk var avgjørende for meg ved kjøp av bruktbil, men jeg hadde også en maksgrense som jeg ikke ville tråkke over. En skal respektere den om en har satt seg en slik, og heller velge best mulig utstyr innenfor de rammene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...