Gorg Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 Bra de ordnet opp! Var det en bmw forhandler i serbia du fikk den fiksa hos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Ja, Delta Motors i Beograd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 11, 2016 Forfatter Share Skrevet November 11, 2016 Da er ettermontering av varme i ratt vellykket. Nytt ratt, nedre rattstamme deksel og bryter. Ut med de gamle delene: Koding med E-Sys Og resultat: tennbrikket, danskiii, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 11, 2016 Share Skrevet November 11, 2016 Digg Skulle ønske M5-ratt til E39 kom med varme. sAlnes, Freakshow, Bækkmann og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 (endret) Da har jeg endelig fått skjermen, i-drive kontrollen og headuniten. Er klar over BMW banden som herjer er i Norden, så denne er kjøpt og bestilt fra Canada med VIN og bilder av donor bilen. Ser det ligger minst 1000 annonser på eBay fra Litauen... Venter spent på ledningsnett og diverse moduler som kommer ila uka. Gleder meg:-) Endret November 15, 2016 av lagunilla olenikolai, fupsaker, ErikTveit og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 15, 2016 Share Skrevet November 15, 2016 Godt å sjå du ikkje støtta bandittane so farta rundt i landet for tiden. Skulle nesten ha kappa hendene av dei om ein hadde fått tak i ein... lagunilla og Popza reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 15, 2016 Forfatter Share Skrevet November 15, 2016 6 minutter siden, RF91 skrev: Godt å sjå du ikkje støtta bandittane so farta rundt i landet for tiden. Skulle nesten ha kappa hendene av dei om ein hadde fått tak i ein... Helt enig. Vi får inn innbrudds biler daglig på jobben. Det er deler og arbeid til nesten 150 000 kroner. Synd det aldri tar slutt og politiet ikke gidder å se skikkelig på slike saker. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 Bilen din er råfin! Kult at du jobber på Bilia Skøyen, der hvor vi kjøpte vår F10 lagunilla og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 Fikk du noen spørsmål om trimming pga. motorhavariet? lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 20, 2016 Forfatter Share Skrevet November 20, 2016 Tok av boksen og slettet adapsjoner før jeg dro. 😉 Enes Yakici, RF91, Lifeasiknowit_bmw og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 Har ikke fått med meg denne jeg.. Fryktelig fin bil du har! Elsker rød fargen og ikke minst fargen på bremsene. Følger med her lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 44 minutter siden, lagunilla skrev: Tok av boksen og slettet adapsjoner før jeg dro. 😉 Altso før du reiste på ferie? Ke va grunnen til at du fjerna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 (endret) 7 timer siden, RF91 skrev: Altso før du reiste på ferie? Ke va grunnen til at du fjerna da? Jepp. Ble litt nervøs når jeg kom over denne tråden. Endret November 21, 2016 av lagunilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 Idag tok jeg kontakt med polmaxx i Tyskland som selger komplett sett med seter til nyere biler. Valget står mellom sort alcantara og rød skinn. Hva mener dere? Har ellers fått tak i et sett med facelift baklamper. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Rødt skinn, uten tvil! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå