Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er hastigheten på forumet for min del imponerende hurtig, men hvordan endrer jeg min signatur (altså det personlige tillegget som kommer under alle mine innlegg)?

Det virker dessverre som at det stadig av og til blir dobbeltposter når jeg skriver innlegg... :(

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Fredrik, her endrer du signatur: http://bimmers.no/settings/signature/

Ellers så jobber vi fortsatt med flytting til ny server og oppdatering databasen og noen typer tabeller i denne databasen. Andre spørsmål og forslag må vi ta etter dette. Endel feil vil rette seg selv etter vi er i mål med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter veldig på der nye forumet. Bruker Tapatalk til alt annet.

Denne mobil versjonen som det snakkes om, må den lastes ned? For går jeg inn på Bimmers.no fra mobilen så er det jo ikke mulig å komme inn på kategori lista etter hva jeg kan finne. Bare en lang liste over hva som har skjedd i det siste. Og trykker jeg på aktivitet kommer samme tråden opp 45ggr hvis den har hatt 45 aktiviteter. Hvordan få 1 tråd til kun vises 1 gang i listen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter og voldsomt med "Mine innlegg".

 Har gjort slik det står et par sider tidligere, men får fremdeles opp mye poster jeg aldri har kommentert i, samt jeg får som Silverboy opp hvert eneste innlegg i hver eneste trådd nedover. Hadde vært greit om tråden bare vises en gang, selv om den har 40 nye svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Haukefer skrev:

Når jeg trykker på en tråd som jeg har lest i tidligere så kommer jeg inn på 1 side. Er det mulighet å endre på? Kunne tenkt meg å komt innpå der jeg sist leste, slik det var på Tapatalk. 

Trykk på stjerna foran tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info:

I går kveld/natt ble det satt opp en ny server. Vi håper på å få flyttet Bimmers over på den i løpet av nærmeste 24 timer. Da vil siden tas av nett. Det er litt vanskelig å beregne hvor lang tid flyttingen vil ta, men regn med minimum 4 timer om alt går knirkefritt. Vi håper at ny server som kjører nye versjoner av alt av serversoftware skal løse problemene med at siden henger seg opp til tider, dobbeltposting, tregt søk, sporadisk nedetid og annet grums.

Deretter har vi følgende på blokka:
- Små justeringer på farger
- Få knapp for visning av "Full versjon" av Bimmers på mobil
- Enkle justeringer på layot og visning av diverse innhold

Deretter håper vi på en liten pustepause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er riktig tråd for dette, men er det mulig å legge inn noe slik at når man quoter innlegg som har bilder at bildene ikke kommer opp enda en gang....? F.eks bare med klikkbar link til bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, StigJ skrev:

Vet ikke om det er riktig tråd for dette, men er det mulig å legge inn noe slik at når man quoter innlegg som har bilder at bildene ikke kommer opp enda en gang....? Glugg glagg gløgg

Det er ikke noe problem å bare fjerne linken i sitatet, så enkelt som det jeg viste ovenfor. Men skjønner hva du mener, det er ganske mange som siterer hele bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...