Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

On 2.3.2016 at 8.47, Gabz skrev:

Bare prøver her jeg, så jeg ikke roter i andre tråder. 

edit: Blir litt lavere kvalitet enda, men tror det er litt bedre.

Hei!

 

Bildene lagres i "orginal" kvalitet - men thumbnails som er det du ser når du laster opp posten er mindre av flere grunner, blant annet trafikk ut av serveren samt pageload. Større bilder krever mer tid på å laste - noe som ikke er så greit når man er på mobil og har dårlig fart på nettet :)

Når du klikker på bildene, og trykker på "full size"-knappen, så skal bildene vises slik dem ble lastet opp til serveren. 

-F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Et forum, eller hvilken som helst nettside, vil aldri bli "perfekt" for alle.

Her er hva vi venter på nå, og hva vi må forholde oss til. Dette er også en sikkerhetsfiks, så den slippes sannsynligvis om ikke så alt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bjorneoen skrev:

Slenger meg på denne, knapp for "Mine innlegg" er sterkt savnet :) 

Absolutt. Veldig tungvindt å måtte gå inn på hovedsiden også gå inn på hver enkel kategori.. Og til dere andre som sier dette med at man kan lage en egen strøm slik som er nevnt tidligere i tråden her, for det har jeg prøvd og fungerer utrolig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gabz skrev:

Absolutt. Veldig tungvindt å måtte gå inn på hovedsiden også gå inn på hver enkel kategori.. Og til dere andre som sier dette med at man kan lage en egen strøm slik som er nevnt tidligere i tråden her, for det har jeg prøvd og fungerer utrolig dårlig.

Mhm :) Går jo an å gå på "Profil" -> "Se min aktivitet" -> "Emner" så jeg nå, men skulle gjerne hatt en direkte knapp så slapp man å trykke så mye for å finne fram til emner man har startet :) 

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle redigere diagnosetråden min i sta, og første innlegg er jo ganske langt.
Da ble hele innlegget opnet fult ut, i motsettning til tidligere der jeg kunne skrolle nedover, samt utvide boksen

så jeg fikk se akkurat det jeg jeg ville, samt så mye som jeg ønsket.

Når jeg nå skulle endre tekst størrelse, sette inn link osv. måtte jeg skrolle heeelt opp, trykke på knappen, skrolle heeelt ned igjen og prøve

og finne igjen der jeg holdt på. Ble mye frem og tilbake! Og når jeg skulle lagre, var det 2 knapper i bunn, Avbryt og Edit topic.
Det burde jo stå "Lagre innlegg" eller noe sånt..

En annen ting, hvorfor hopper jeg over en linje når jeg trykker enter?

Det er jo grusomt travelg og irriterende..
Men om jeg holder inne skift og trykker enter da ser det litt bedre ut..
 

Mulig dette har vært tatt opp tidligere, men jeg sier det igjen i tilfelle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Thundercoil skrev:

Aktivitet->Min aktivitetsstrøm->Innhold jeg har postet i = Mine innlegg

Hos meg viser den innlegg for innlegg, og flere innlegg fra samme tråd osv. Og mange tråder som ikke vises engang.. Så den har jeg gitt opp på for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, Alpejohn skrev:

[...] En annen ting, hvorfor hopper jeg over en linje når jeg trykker enter? [...]

Det nye oppsettet er satt opp med halvannen linjeavstand. Redigerer man tidligere innlegg med enkel linjeavstand, blir ting rotete og uoversiktelig. Trikset er nå å bruke "shift" mens man trykker "enter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre begynner man å se konsekvensene nå. Kjipt. Ingenting varer evig, men det var lov å håpe at Bimmers skulle passere 15 år.

Trafikken her har vært ekstremt lav, med rekordlavt antall innlegg i alle fora siste to ukene. Det som er så synd er at det var en oppgang i aktivitet etter at bimmeren forsvant og at man på mange måter fikk samlet alle sammen igjen, men bimmers har ikke klart å dra fordeler av det i lengden etter "oppgraderingen". 

Gamle Bimmers var som E34...nå er det som en F11 520d LCI - med andre ord har den mistet mye av DNAet sitt. Det er en ond sirkel - hvorfor skal brukere gidde å bidra når ingen gir respons eller bidrar på en annen måte. Hvor lenge skal man fortsette å slå i hjel en død hest, for å si det på godt norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...