Gå til innhold

Bimmers.no oppdateres 24.01.16 kl. 18.00


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Hastigheten har helt klart blitt bedre, men jeg kommer ikke inn på min profil fordi systemet bare henger. En litt artig sak er at gamle innlegg med linker til Youtube igjen virker og det er det lenge siden de har gjort... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har problemer med at databasen henger seg opp, hvilket forårsaker problemene med periodevis treghet og dobbeltposting. Det har allerede blitt gjort endel justeringer for å bøte på dette, men vi er ikke helt i mål. Det er dette vi retter all fokus på inntil vi finner en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forumet blitt ferdig med å oppdatere seg nå? Virket plutselig mye mer snappy nå, riktignok etter å ha vært totalt nede (for meg) i et par timer.

Eller er det kanskje fordi ingen har logget seg på etter nedetiden? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28 Jan 2016 at 12.39, Fredrik skrev:

 Jeg er helt sikker på at jeg kun trykket "Post svar" én gang i mitt siste svar i Barockengelens tråd, men allikevel ble det en dobbeltpostering. Før jeg kom så langt hang systemet i en evighet og jeg avbrøt ved å trykke på "Forum" (altså gå tilbake til roten av forummenyen). Det ser ut til at dette er den hurtigste måten å få systemet til å reagere.

For meg ser det ut til at "Post svar" fortsatt henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Der Barockengel skrev:

For meg ser det ut til at "Post svar" fortsatt henger.

Det har du helt rett i. @wackamole har gjort en kjempejobb med feilsøking og justeringer, men vi er litt låst softwaremessig på dagens servere. Det er nå bestemt å sette opp en helt ny server med siste alt... Vi skal helt i mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten bugrapport: Når jeg trykker på editoren for å skrive i denne tråden, dukker sitatet under opp av seg selv...

 

On 29/01/2016 at 20.34, awt skrev:

Det kunne jeg også veldig gjerne tenkt meg, men det har ikke passet en eneste gang de siste årene. :(

Du får ha lykke til ihvertfall, regner med vi får noen bilder? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.1.2016 at 9.48, Gabz skrev:

Forresten, blir det samme oppsett for "Mine innlegg" som det var før, eller vises det fortsatt innlegg for innlegg når alt er klart? Synes det var veldig uoversiktlig og slitsomt..

Siterer denne for tredje gang, jeg.. Ingen som vet, altså?

Og bare jeg som ikke kommer inn på profiler og "Mine innlegg" (laget med oppskrift fra tidligere i tråden her)?

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hele forumet var nede i går, et par timer? :huh:

Jeg synes det er noe bøgg med aktivitet, altså: jeg prøver å se aktivitet, sida bare laster og laster. Går jeg inn på hvert enkelt forum er det ikke noe problem. Regner med flere har reagert på dette? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg også sliter med når jeg sier "Mine innlegg". Er jo en custom aktivitetsstrøm, på en måte. Så aktivitet og profiler står bare og laster med blankt vindu for alltid. Så må trykke på hovedsiden til forumet og gå inn på hver enkelt kategori for å se uleste tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppleve ein del trøbbel med å sjå trådar som eg har posta i tidlegare og følger aktivt. Lagde meg ein eigen aktivitetsting slik som nevnt tidlegare her, men den funka ikkje i det heile. Men satsa på at dette kjem seg når alt er ferdig opodatert og fiksa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele forumet har vært treigt og periodevis nede de siste par dagene og "Mine innlegg" (for de som har laget det på samme måte som meg) har vært ekstra treigt eller ikke lastet inn i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...